PDA

Zobrazit normální verzi : Práva



AlternativníPravda
22-02-13, 10:24
Hoj,
už nějaký čas si říkám, že si o ně požádám a teď podle mě nastala ta správná doba. Moje jméno ve hře je Knoxyk a většina lidí mě pozná již od starého serveru, tak tedy něco o mě. Je mi 16 (skoro 17) let, studuji na gymplu, čili trochu toho slušného chování sem už snad odchytil ( i když úroveň našeho gymplu tomu moc neodpovídá...). Profesionálně hraji volejbal (2. ligu) a velice rád vařím a peču.

Minecraft hraji +- rok a půl. Zprvu jsem hrál single, ale pak jsem zjistil že i na kotelně udělali server. No a tak jsem se připojil a dal dohromady s Jerrym. Stavěl jsem různé věci (Tesco, obchodní dům, kostel, soud apod.). Taky jsem se snažil pomáhat nováčkům jak s craftěním tak i se surovinama. No ale pak přišel restart a já jsem přestal hrát. Před cirka před 90 dny jsem se vrátil.
Na to co teď na serveru dělám, jak se chovám se můžete kdykoli podívat. Poslední dobou co jsem začal stavět oldchool village a tím se zvýšila moje aktivita na v průměru 2-3 hodinky denně. Bohužel se zvýšenou aktivitou jsem si všímat problémů: grief, kradení, vulgarita, demence, zničená krajina, nedostatek eventů apod.
Vojta, Badboy a TyPe dokonce i LERYX (už tam si) nemůžou všechno stíhát, tak bych jím rád pomohl. Bohužel to má jednu chybu: zatím jsem nikde nedělal admina => žádné zkušenosti, ale myslím si že bych se to mohl naučit.


Pro:
+oddanost kotelně
+chování
+čas strávený na serveru
+pomáhání ostatním hráčům
+chuť do hry
+ kreativita

Proti
-zkušenosti


Děkuji za vaše názory.

Gipsy.
22-02-13, 13:57
V hre ho vidím často..
+ Pomáha nováčikom.
+ Chová sa slušne.

PRO

The Frisco
22-02-13, 13:58
Rozhodně pro. To co dělá pro kotelnu i pro server je hodno admina..

Milk
22-02-13, 14:27
proč si dnes ráno přišel na server a oznámil že si deš zažádat o práva a potom hned odešel?

Piner
22-02-13, 14:35
Jo KnoxYk si to zaslouží, Pro.

AlternativníPravda
22-02-13, 14:37
Všem děkuji za názory :)