PDA

Zobrazit normální verzi : AIM - žádost o práva - PŘIJATÝ



Bager258
25-09-17, 14:18
Dobrý deň, zdravým všetkých ktorí to čítajú :)

Chcel by som požiadať o práva na AIM sekciou. Väčšinou hrávam DM FFA,D2 only a ak sú hráči tak War3FT. Poslednou dobou som začal znovu aktívne hrať po dlhšej pauze.
Niektorí ma poznáte ale tí čo nie tak aby ste o mne niečo vedeli, volám sa Michal, mám 18 rokov a som z Trenčína. Študujem elektrotechniku, posledný ročník. Moje záľuby sú hranie PC hier a to najmä H1Z1: King of the Kill, CS 1.6. ... CS:GO vôbec nehrám. Taktiež rád čítam knihy, chodím von, počúvam hudbu a hrám futbal.
Na kotelne som už nejaký ten piatok takže viem ako to tu chodí a väčšina ma pozná.
Momentálne hlásim cheaterov in-game pomocou ! alebo /cheater. Vždy niekto prišiel a keď nie písal som na steam napr. Cardoxon, Samčo, Maaaja. Cheaterov hlásim pokiaľ ich vidím, vždy začnem točiť potom volám admina aby som to mal 100% isté že je zapatý. Hlásiť budem určite aj na forku keď nikto nepríde na server.
Moja aktivita začína byť vyššia takže sa nemusíte báť, že nebudem aktívny. Nie každý deň to bude 5/6 hodín ale každý deň budem hrať.

SID: STEAM_0:1:103063304
nick: baGEr | ;258

Chatlog nech to nehladáte - http://www.csko.cz/chatlog/show?from=27-08-2017&to=24-09-2017&server=1&nick=&sid=STEAM_0%3A1%3A103063304&ip=&text=&submit_=Hledat&do=findForm-submit (sem tam padne nejaká nadávka ale to asi od každého)...

Bany som tu nemal nikdy.

Ďakujem za prečítanie a na každú otázku rád odpoviem. :happy:

^SeaBi
25-09-17, 14:19
Nezačal si tady hrát včéra nebo nějak tak ?

Bager258
25-09-17, 14:23
Nezačal si tady hrát včéra nebo nějak tak ?

nie, začal som hrať koncom minulého mesiaca

E: DM FFA 29-08-2017 14:48:07 STEAM_0:1:103063304 178.41.14.250 baGEr | ;258 [pripojen]

^SeaBi
25-09-17, 14:34