PDA

Zobrazit normální verzi : Žádost o spešla na JB



MiniHideN
15-01-18, 15:16
Dobrý den,
touto žádostí bych si chtěl zkusit požádat o spešla na Jailbreak servery.

Jmenuji se David, je mi 17 let a studuji 2. rokem gymnázium. Hraji závodně stolní tenis, ale ani to mě nezastaví a na Kotelně jsem téměř každý den. Občas si zahraji i nějakou jinou hru, jako je třeba Fortnite.
Na Kotelně hraji už nějakým rokem a vystřídal jsem snad všechny módy a nakonec jsem zůstal u Jailbreaku, a proto také žádám o spešla. Nikdy jsem admina nedělal, a tak dá se říci, že ani s AMX příkazy téměř žádné zkušenosti nemám, ale to bych se naučil, tak jako každý. Nejvíce hlásím Dědovi a Grakonovi, někdy více, někdy zase méně, něco je i zde na fóru, ale s tím hlášením se určitě polepším. Nějaký konflikt s adminem jsem tu snad nikdy neměl. Můj chatlog se zdá být podle mě v pořádku, ale i ten bych měl zlepšit, protože mi někdy nějaké to slůvko unikne. Co se týče trestního rejstříku, tak jsem před rokem dostal permu za cheaty (ano, byl jsem to já a uvědomuji si to, že z velké části mé žádosti budou na tenhle ban [i moji historii banů] admini nejvíce poukazovat), jinak v minulosti jsem dělával občas kraviny na JB, a tak jsem měl pár banů (ty poslední 3 jména nejsou moje bany, v té době jsem snad ani CSko ještě nehrál a ty dva bany se jménem pK^ a [Volum3]- P!x3L^ , tak to vůbec netuším). Ale můžu za sebe zaručit, že od té doby jsem se dost polepšil, i když to je sotva rok. ,,Myslím si, že každý by měl dostat šanci."

Nick ve hře: KuChTiK

Steam profil: http://steamcommunity.com/id/kuchtik/

SID: STEAM_0:1:93861708

Budu rád za každé Pro nebo Proti

S pozdravem KuChTiK

The Frisco
15-01-18, 16:42
,,Myslím si, že každý by měl dostat šanci."