PDA

Zobrazit normální verzi : JB - Žiadosť o práva - PRIJATÝ



LukosSenpai
05-04-18, 15:35
Ahojte
Chcel by som požiadať o práva na JB

Meno v hre: Lukos Slow Snail ^^
Steam ID: STEAM_0:1:78698805
Steam Profil: https://steamcommunity.com/id/LukosSenpai/

Dovod: Hlavný dôvod je samozrejme riešiť problémových hráčov a poradiť tým čo nevedia alebo sa nestretli s týmto módom.Skúsenosti s týmto módom
mám a za tú dobu pochytené aj správanie tých "vyšších".

Niečo o sebe: Mám 19. Študujem na Strednej priemyslenej škole v Trnave obor mechatronika.Myslím že som zodpovedný
a dokážem pracovať v kolektíve.
Counter Strike hrávam už približne 8/9 rokov a konkrétne JB asi 6 rokov.Moja história banov je že posledný ban bol ešte na NS pred pár rokmi(4/5).
Hlásim hlavne adminom cez steam vždy keď je treba (Deda,Kajsinek hlavne).
K mojím ostatým záľubám patrí šport, hlavne futbal a veci okolo IT

A prečo ja?
Hlavne výpomoc admin teamu a myslím si že za tú dobu by som mohol býť napomocný.



Za všetky názory budem vďačný :happy:

Operak
05-04-18, 15:51
Absolutně tě neznám. Přidej si mě na steamu.

LukosSenpai
05-04-18, 15:58
Absolutně tě neznám. Přidej si mě na steamu.

Máš to tam :)

Latins
05-04-18, 16:24
Lukos Slow Snail ^^

Na Kotelně se vyskytuje už doopravdy dlouho. Já ho určitě ze serverů znám. I teď jsem ho zahlédl někdy na tom serveru...

Momentálně se ještě nevyjadřuji. Jenom jsem chtěl informovat, že takovýhle člověk tady není prvně.
Přidej si mě zase na Steamu.

Grakon2702
05-04-18, 16:27
Zdravím, potvrzuji Latinsova slova. Je to oldschoolový hráč, u kterého jsem ani myslím nezažil žádné problémy. Svůj verdikt vyjádřím později, jedná se pouze o informativní příspěvek.

Deda z Depa
05-04-18, 19:29
Nevím jak ho nemůžeš znát operaku. Lukos je zkušený hráč. Mod ovládá věci řeší s klidnou hlavou. Umí lidem poradit. Čistý jak dětská prdelka. Nevidím důvod proč ho nezkusit PRO

KajSinek
12-05-18, 14:20
Zdravím,