PDA

Zobrazit normální verzi : Žádost o práva na only dust2 servrech a old school



DUKe_CZ
31-08-18, 11:37
Zdravím vás ve spolek :bye:
Chtěl bych vás poprosit o práva na only dust2 servrech a na old school servru.
Je mi 32 let,pracuji jako kuchař a ve volném čase hraju csko a nebo si rád zajdu na pivko.Chodím často na vaše servry a znám i nějaké adminy.Byl jsem adminem asi 3-4 roky na servrech czt-tým a taky na zlinattacku.Takže zkušenosti mám.Csko hraju už od vydaní.Právě ted' marodím a ještě dlouho budu.Byl bych rád kdybych vám mohl pomáhat chytat cheatery a tím teda poprosit o práva.Budu moc rád za vaše odpovědi s pozdravem DUKe_CZ.

STEAM_0:0:47962583 89.177.219.210

Nick: DUKe_CZ

Přeji pohodový den

Bager258
31-08-18, 12:26
Ahoj, aktívny si a podľa chatlogu vidno, že aj slušný a nekonfliktný. Začni hlásiť cheaterov, adminov máš na steame tak stačí kludne aj tam oni ti potom potvrdia hlásenia no keď tak daj aj na forko čosi. Inak s tebou nemám problém a poznáme sa už dlhšie, ak uvidím hlásenia nemám problém. Pro alebo proti editnem neskôr.

E: dostávam veľa hlásení, všetko banned

DUKe_CZ
31-08-18, 13:00
Jasnačka, hned jak nějaký zapne a budu si 100pro jistý tak to hlasím do forka.Už jsem párkrát hlásil cheatery adminovi (DiE AcE) ale lepší bude když to hodím na to forko.Díky bager za kladnou odpověd'.

Operak
31-08-18, 19:17
Ahoj, z forka tě neznám, 0 příspěvků na účtě. Z ! si tě taky nevybavuju. Přidej si mě na steamu a nahlaš mi něco.

LeBaux
31-08-18, 20:08
Som zo zlina, a moj hlas sa da vykupit pivom (idealne zelenacova sopa).

DUKe_CZ
31-08-18, 20:14
Ahoj, okej přidám si tě Operak ale máš tam nějaký profil protože je vás na steamu vic :) Jj do forka jsem ještě nepsal protože se teprve v něm učim ale bager mi pomohl tak se postupně zaučuju :) A LeBaux určitě zajdem na kusa a klidně zelenáčova.Přidám si tě na steam jen jaký máš profil je vás tam taky víc.A nebo si přidejte vy mě.Já nick neměnim stále jsem DUKe_CZ a na profilu mám Duka.

Operak