PDA

Zobrazit normální verzi : Žiadosť o admin práva na AIM servery



JaNkSi
15-09-18, 12:09
ahojte.. volám sa Ján Kubica a chcel by som sa pridať do admin teamu.

Nick na serveroch: JaNkSi
Vek: 28 rokov
Steam ID: STEAM_0:0:446286740
Odohraná doba: niečo cez 7 dní najviac na dust_2 only.

Niečo o mne:
Som Jano mám 28 rokov a v práci vyrábam papierové sáčky na balenie pečiva v obchodoch. Okrem toho pracujem ako strelmajster. Vo volnom čase si rád zahrám CSko na týchto serveroch. Včil znova hrám po cca. 1,5 ročnej prestávke asi 3 mesiace. Predtým som robil admina asi rok na bývalom Slovenskom portáli gamers.sk pod nickom JoHnY. Práva žiadam hlavne na servery: dust_2 only, classic, mega pub... Hlavne v nočných hodinách sa na serveroch vyskytuje zvýšený počet cheaterov a keďže sú týždne, že hrávam väčšinou v noci mohol by som to banovať. Veľmi rád sa pridám do admin teamu.

S pozdravom Jano alebo JaNkSi.

Operak
15-09-18, 14:47
Na serveru jsem tě neviděl, hlášení 0, forko 0, první připojení za poslední měsíc 5.9 (napojení pres steam dnes). PROTI

JaNkSi
15-09-18, 15:40
Original hru mam. Som na servery cez steam pod nickom J0HnY a na NS som JaNkSi... Skoro stale hram na NS, lebo tam mam rezervovany nick a cakam az to kotel prehodi na moj steam.

hanba mi
15-09-18, 16:49
Na sereroch ta stretavam a vnimam, par slapov si odo mna aj dostal (no defus/no plant). + u mna je vek ale
...daj tomu este cas...zatial to kladne nevidim

Bager258
15-09-18, 16:53
Pár krat som ta stretol no nepostrehol som žiadne hlásenia. Trosku sa tu zorientuj a hlas cheaterov. Btw kotel ti tak skoro asi neprehodi tu rezerváciu, treba mu napísať keď ho uvidis na forku alebo mi pošli PM a skúsim mu napísať na steam. Vek je fajn len to ostatne je dosť mínus. Zatiaľ som proti ale ak začneš viac hlásiť a trosku sa tu orientovať tak nebudem mat problém zmeniť názor.

JaNkSi
15-09-18, 18:06