Zobrazit výsledky od 1 do 9 z 9

Téma: Žádost o práva - aim

  1. #1

    Žádost o práva - aim

    Ahoj, po dlouhém přemýšlení a rozjímání bych chtěl zkusit podat žádost o práva na serverech Aim, kde většinu času trávím na Deathmatch serverech.

    O mně

    Jmenuji se Miloslav, narodil jsem se v Praze, kde jsem do svých pěti let bydlel, poté jsme se s rodinou přestěhovali do Kouřimi (kousek od Kolína). Nedávno jsem oslavil své šestnácté narozeniny. V Kouřimi jsem vychodil základní školu a přešel na Gymnázium Jiřího Ortena v Kutné Hoře, kde nyní, horko-těžko, studuji první ročník. Mezi mé koníčky, vyjma hraní, patří hlavně rozšiřování svých ohledů v cizích jazycích - němčině, angličtině. Ke Counter-Striku mě přivedl můj starší bratranec, když mi bylo asi 6 let. V tu dobu jsem z toho neměl moc rozum a hrával jsem jen proti botům. Postupem času jsem zjistil, že se dokonce dá hrát i online, přešel jsem tedy na Váš portál, kde vlastně hraji dodnes. Hrozně často jsem střídal nicky, ale nyní tu hraji pod nickem JahodaK. S adminováním nemám žádné zkušenosti, ale rád se přiučím novým věcem.

    Hlášení

    Snažím se hlásit vždy, když na nějakého cheatera/hackera narazím. Prvně hlásím přes /cheater, když ale žádný z adminů nedorazí, natočím demo a postnu ho na fórum. Zatím jsem to, myslím vždy, vždy měl bez failu.

    Steam a SID

    Steamovou verzi hry jsem si pořídil asi 3-4 roky zpět, kdy jsem chtěl být v kontaktu s lidmi, se kterými jsem hrál. V té době jsem převážně hrával Jailbreak pod nickem [J]ahodovej [K]ondom.^, myslím si, že hráči, co tam v té době hráli, by si mě určitě mohli pamatovat. K dnešnímu dni mám na Steamu nahráno 1260 hodin.

    SID: STEAM_0:0:63930495
    Link na profil: http://steamcommunity.com/id/jahodak

    Závěr

    Snad jsem na nic nezapomněl, pokud ano, prosím o připomenutí, ihned to doplním.
    A jak jsem psal, chtěl bych se o to pokusit, vím, že tu určitě jsou lepší kandidáti na admina. Budu rád za každé pro i proti.