Zobrazit výsledky od 1 do 4 z 4

Téma: Cvarlist

  1. #1
    Server admin Avatar uživatele Grakon2702
    Datum registrace
    Dec 2012
    Umístění
    Bohumín
    Příspěvky
    3,536


    Cvarlist

    Exportováno ze Steam verze.
    Protocol version: 48
    Exe version: 1.1.2.7/Stdio (cstrike)
    Exe build: 09:10:05 Jul 7 2017 (7561)

    Počet platných CVarů: 403

    Cvar Defaultní hodnota Minimální hodnota Maximální hodnota Datový typ Kategorie Vlastnosti
    _cl_autowepswitch 1 0 1 bool interface Je-li nastaveno na hodnotě jedna, hráč automaticky vezme silnější zbraň do ruky v momentě, kdy ji vezme ze země. Na hodnotě nula je zbraň ze země taktéž sebrána, ale v ruce zůstane zbraň původní.
    _snd_mixahead 0.1 0.1 0.9 float zvuk Nastavuje dobu zpoždění (v sekundách) do začátku přehrávání zvuku ve hře. Nastaví-li se hodnota mimo povolenou úroveň, bude zpoždění automaticky nastaveno na nejvyšší povolenou úroveň.
    ambient_fade 100 Nastavuje vzdálenost, ve které se ztrácí okolní zvuk.
    ambient_level 0.3 float Nastavuje sílu okolních zvuků.
    ati_npatch 1 0 1 bool video Zapíná TRUform technologii od ATI. Zvyšuje kvalitu modelů na úkor výkonu.
    bannedcfgfile banned.cfg - - string
    bgmvolume 1 0 1 bool audio Pokud se v konzoli nastaví na hodnotu 0, pozastaví přehrávání právě puštěné CD/MP3 nahrávky ve hře. Pokud se v konzoli zpětně nastaví na hodnotu 1, opět se přehrávání zapne.
    bottomcolor 6 0 255 integer video Nastavuje spodní barvu vašeho modelu ve hře Half-Life, kterou vidí ostatní.
    brightness 1 0 2 integer video Nastavuje hodnotu jasu.
    c_maxdistance 200 Nastavuje maximální hodnotu vzdálenosti kamery od postavy v pohledu z třetí osoby.
    c_maxpitch 90 Nastavuje maximální hodnotu náklonu kamery v pohledu z třetí osoby.
    c_maxyaw 135 Nastavuje maximální hodnotu odchylky kamery v pohledu z třetí osoby.
    c_mindistance 30 Nastavuje minimální hodnotu vzdálenosti kamery od postavy v pohledu z třetí osoby.
    c_minpitch 0 Nastavuje minimální hodnotu náklonu kamery v pohledu z třetí osoby.
    c_minyaw -135 Nastavuje minimální hodnotu odchylky kamery v pohledu z třetí osoby.
    cam_command 0 0 1 bool cheat Zapíná pohled z třetí osoby. Příkaz má stejnou funkčnost jako příkaz "thirdperson". Ve hře Half-Life, není potřeba mít nastavený příkaz sv_cheats na hodnotě 1.
    cam_idealdist 64 float cheat Nastavuje vzdálenost kamery od postavy v pohledu z třetí osoby. Funguje pouze, pokud je příkaz cam_command nastaven na hodnotě 1.
    cam_idealpitch 0 float cheat Nastavuje náklon kamery v pohledu z třetí osoby. Funguje pouze, pokud je příkaz cam_command nastaven na hodnotě 1.
    cam_idealyaw 90 float cheat Nastavuje odchylku kamery v pohledu z třetí osoby. Funguje pouze, pokud je příkaz cam_command nastaven na hodnotě 1.
    cam_snapto 0 0 1 bool cheat Pokud se nastaví na hodnotu 1, úhel kamery v pohledu z třetí osoby se bude při pohybu měnit stejnou rychlostí, jakou má postava. Funguje pouze, pokud je příkaz cam_command nastaven na hodnotě 1.
    chase_active 0 0 1 bool kamera Zapíná pohled z třetí osoby podobně jako příkaz cam_command 1, ale funguje pouze ve hře jednoho hráče a při pohybu myší se mění vzdálenost kamery od hráče.
    chase_back 100 float kamera Nastavuje vzdálenost kamery od postavy v pohledu z třetí osoby. Funguje pouze, pokud je příkaz chase_active nastaven na hodnotě 1.
    chase_right 0 float kamera Nastavuje horizontální polohu kamery vůči postavy v pohledu z třetí osoby. Kladná hodnota posune kameru víc doprava a záporná hodnota posune kameru víc doleva. Funguje pouze, pokud je příkaz chase_active nastaven na hodnotě 1.
    chase_up 16 float kamera Nastavuje vertikální polohu kamery vůči postavy v pohledu z třetí osoby. Kladná hodnota posune kameru víc nahoru, záporná hodnota posune kameru víc dolů. Funguje pouze, pokud je příkaz chase_active nastaven na hodnotě 1.
    cl_allowdownload 1 0 1 bool připojení Povoluje stahování nových dat při napojování na server (mapy, textury, modely, zvuky, ...).
    cl_allowupload 1 0 1 bool připojení Povoluje nahrání vlastního spray loga na server během napojování.
    cl_anglespeedkey 0.67 float pohyb Ovlivňuje rychlost horizontálního otáčení postavy při použití příkazů +right nebo +left během chůze. Pokud se tato hodnota vynásobí s hodnotou příkazu cl_yawspeed, vyjde nám skutečná rychlost otáčení. V základním nastavení to je tedy 0.67 (cl_anglespeed) * 210 (cl_yawspeed) = 140.7
    cl_backspeed 400 integer pohyb Nastavuje rychlost chůze dozadu (+back). Hodnota tohoto příkazu je limitována příkazem sv_maxspeed, nastaveným ze strany serveru. Hodnota příkazu by měla být stejná jako hodnoty příkazů cl_forward a cl_sidespeed, jinak se můžou objevit problémy během šikmého pohybu dopředu (tedy stisknutí tlačítka pro pohyb dopředu a pohyb vlevo/vpravo zároveň).
    cl_bob 0.01 0 1 float video Nastavuje sílu houpání při běhu.
    cl_bobcycle 0.8 float video Nastavuje frekvenci houpání při běhu. Funguje pouze, pokud má příkaz cl_bob hodnotu větší než 0.
    cl_bobup 0.5 float video Nastavuje sílu houpání směrem nahoru při běhu. Funguje pouze, pokud má příkaz cl_bob hodnotu větší než 0.
    cl_chasedist 112 integer kamera Nastavuje vzdálenost kamery od postavy, zatímco jste mrtvý.
    cl_clockreset 0.1 float připojení If the client clock drifts more than cl_clockreset from the server, we just slam it to use the server and reset the delta to 0 – usually occurs at signon to server and maybe if there is a lot of packet loss. - nepřekládám, nerozumím.
    cl_cmdbackup 2 integer připojení Příkaz nastavuje počet zaslaných paketů navíc z příkazu cl_cmdrate. Pakety obsahují informace ohledně pohybu hráče a zajišťují, že se během ztráty paketů na trase nebude hráč sekat (tedy zajišťují hladký pohyb).
    cl_cmdrate 60 10 integer připojení Příkaz nastavuje maximální počet zaslaných příkazových paketů z klienta na server. Pokud jede hra na více než třiceti fps, budou některé pakety obsahovat příkazy navíc.
    cl_corpsestay 600 integer video Nastavuje dobu v sekundách, po které zmizí mrtvá těla ze země.
    cl_crosshair_color 50 250 50 řetězec interface Nastavuje barvu zaměřovače ve formátu rgb.
    cl_crosshair_size 0 řetězec interface Nastavuje velikost zaměřovače. Hodnotami můžou být: 0 nebo auto / 1 nebo small / 2 nebo medium / 3 nebo large.
    cl_crosshair_translucent 1 0 1 bool interface Nastavuje průhlednost zaměřovače.
    cl_dlmax 512 16 1024 integer připojení Nastavuje velikost datových bloků v packetech nesoucích informace o detailech hráčů.
    cl_download_ingame 1 0 1 bool připojení Povoluje stahování vlastních spraylogů hráčů během hraní.
    cl_dynamiccrosshair 1 0 1 bool interface Povoluje dynamičnost zaměřovače během skákání či čupění.
    cl_filterstuffcmd 0
    cl_fixtimerate 7.5 float připojení Cl_fixtimerate is the # of msec per frame of clock drift fixup. Since the server is sending timestamps in every packet, but we only read networking once per frame, we dont want to just accept the server clock, so we use it as a target and correct toward it by the fixtimerate (unless the delta becomes too large and we snap the client to the server clock).
    cl_fog_b 0
    cl_fog_density 0
    cl_fog_g 0
    cl_fog_r 0
    cl_forwardspeed 400 integer pohyb Nastavuje rychlost běhání dopředu (+forward). Příkaz je ze strany serveru limitován serverovým příkazem sv_maxspeed a tak samo je limitován úpravami rychlostí při držení různých zbraní v ruce. Příkaz by měl mít stejnou hodnotu jako příkazy cl_backspeed a cl_sidespeed jinak se mohou objevit problémy při běhání do boku (běhání dobředu nebo dozadu společně s běháním doprava či doleva zároveň).
    cl_gaitestimation 1 0 1 bool připojení
    cl_gg 0 0 1 bool server
    cl_himodels 0 0 1 bool video Povoluje modely vysoké kvality. Příkaz funguje pouze ve hře Half-Life.
    cl_idealpitchscale 0.8 float video
    cl_lc 1 1 0 bool připojení Zapíná technologii tzv. "lag kompenzace". Technologie je zapnuta pouze tehdy, když je zároveň serverový příkaz sv_unlag společně s klientským příkazem cl_lw nastavený na hodnotě jedna.
    cl_logocolor #Valve_Orange - - string interface Nastavuje barvu sprayloga. Povoleny jsou tyto hodnoty: #Valve_Blue (modrá), #Valve_Brown (hnědá), #Valve_Dkgrey (tmavě šedá), #Valve_Ltblue (světle modrá), #Valve_Green (zelená), #Valve_Orange (oranžová), #Valve_Red (červená) a #Valve_Yellow (žlutá).
    cl_logofile lambda - - string interface Nastavuje podobu sprayloga. Povolené jsou tyto hodnoty: 8ball1, andre, camp1, chick1, chuckskull, devl1, gun1, lambda, skull, smiley, splatt, tiki a v_1.
    cl_lw 1 0 1 bool připojení Zapíná technologii tzv. "weapon firing predikce" na straně klienta. Technologie je zapnuta pouze tehdy, když je zároveň serverový příkaz sv_unlag společně s klientským příkazem cl_lw nastavený na hodnotě jedna.
    cl_min_ct 2
    cl_min_t 1
    cl_minmodels 0 0 1 bool video Povoluje zobrazení poze tří modelů ve hře: leet.mdl, gign.mdl a vip.mdl. Může zvýšit výkon.
    cl_mousegrab 1
    cl_movespeedkey 0.52 0 0.52 float pohyb Nastavuje rychlost pohybu v režimu chůze (+speed).
    cl_needinstanced 0
    cl_nosmooth 0
    cl_observercrosshair 1
    cl_pitchdown 89
    cl_pitchspeed 225
    cl_pitchup 89
    cl_pmanstats 0
    cl_radartype 0
    cl_resend 6
    cl_righthand 1
    cl_shadows 1
    cl_showerror 0
    cl_showevents 0
    cl_showfps 0
    cl_showmessages 0
    cl_shownet 0
    cl_sidespeed 400
    cl_slist 10
    cl_smoothtime 0.1
    cl_solid_players 1
    cl_timeout 60
    cl_updaterate 60
    cl_upspeed 320
    cl_vsmoothing 0.05
    cl_waterdist 4
    cl_weaponlistfix 0
    cl_weather 1
    cl_yawspeed 210
    clientport 27005
    clockwindow 0.5
    con_color 255 80 30
    con_fastmode 1
    con_mono 0
    con_notifytime 4
    con_shifttoggleconsole 0
    console 1
    coop 0
    crosshair 1
    d_spriteskip 0
    deathmatch 0
    default_fov 90
    dev_overview 0
    developer 0
    direct 0.9
    edgefriction 2
    ex_interp 0.1
    fakelag 0
    fakeloss 0
    fastsprites 0
    fps_max 100
    fps_override 0
    fs_lazy_precache 0
    fs_perf_warnings 0
    fs_precache_timings 0
    fs_startup_timings 0
    gamma 2.5
    gl_affinemodels 0
    gl_alphamin 0.25
    gl_ansio 16
    gl_clear 0
    gl_cull 1
    gl_dither 1
    gl_flipmatrix 0
    gl_fog 1
    gl_keeptjunctions 1
    gl_lightholes 1
    gl_max_size 256
    gl_monolights 0
    gl_overbright 0
    gl_palette_tex 1
    gl_picmip 0
    gl_polyoffset 4
    gl_round_down 3
    gl_spriteblend 1
    gl_vsync 1
    gl_wateramp 0.3
    gl_wireframe 0
    gl_zmax 4096
    gl_ztrick_old 0
    graphheight 64
    hisound 1
    host_framerate 0
    host_killtime 0
    host_limitlocal 0
    host_profile 0
    host_speeds 0
    HostMap C1A0
    hostname Half-Life
    hostport 0
    hpk_maxsize 4
    hud_capturemouse 1
    hud_centerid 0
    hud_deathnotice_time 6
    hud_draw 1
    hud_drawhistory_time 5
    hud_fastswitch 0
    hud_saytext_internal 1
    hud_saytext_time 5
    hud_takesshots 0
    ip localhost
    ip_clientport 0
    ip_hostport 0
    ipx_clientport 0
    ipx_hostport 0
    joyadvanced 0
    joyadvaxisr 0
    joyadvaxisu 0
    joyadvaxisv 0
    joyadvaxisx 0
    joyadvaxisy 0
    joyadvaxisz 0
    joyforwardsensitivity -1
    joyforwardthreshold 0.15
    joyname joystick
    joypitchsensitivity 1
    joypitchthreshold 0.15
    joysidesensitivity -1
    joysidethreshold 0.15
    joystick 0
    joywwhack1 0
    joywwhack2 0
    joyyawsensitivity -1
    joyyawthreshold 0.15
    lambert 1.5
    lightgamma 2.5
    loadas8bit 0
    logsdir logs
    lookspring 0
    lookstrafe 0
    lservercfgfile listenserver.cfg
    m_customaccel 0
    m_customaccel_exponent 1
    m_customaccel_max 0
    m_customaccel_scale 0.04
    m_filter 0
    m_forward 1
    m_mousethread_sleep 10
    m_pitch 0.022
    m_rawinput 0
    m_side 0.8
    m_yaw 0.022
    mapchangecfgfile
    mapcyclefile mapcycle.cfg
    max_queries_sec 3
    max_queries_sec_global 30
    max_queries_window 60
    max_shells 120
    max_smokepuffs 120
    model gordon
    motdfile motd.txt
    MP3FadeTime 2
    MP3Volume 0.8
    mp_consistency 1
    mp_decals 300
    mp_footsteps 1
    mp_logecho 1
    mp_logfile 1
    multicastport 27025
    name Player
    net_adress
    net_chokeloop 0
    net_drawslider 0
    net_graph 0
    net_graphos 1
    net_graphwidth 150
    net_log 0
    net_scale 5
    net_showdrop 0
    net_showpackets 0
    nosound 0
    password
    pausable 1
    port 27015
    r_bmodelinterp 1
    r_cachestudio 1
    r_cullsequencebox 1
    r_decals 4096
    r_detailtextures 0
    r_detailtexturessupported 1
    r_drawentities 1
    r_drawviewmodel 1
    r_dynamic 1
    r_fullbright 0
    r_glowshellfreq 2.2
    r_lightmap 0
    r_mirroralpha 1
    r_mmx 0
    r_norefresh 0
    r_novis 0
    r_speeds 0
    r_traceglow 0
    r_wadtextures 0
    r_wateralpha 1
    rate 20000
    rcon_address
    rcon_password
    rcon_port 0
    room_delay 0
    room_dlylp 2
    room_feedback 0
    room_left 0
    room_lp 0
    room_mod 0
    room_off 0
    room_refl 0
    room_rvblp 1
    room_size 0
    room_type 0
    s_show 0
    scr_centertime 2
    scr_connectmsg 0
    scr_connectmsg1 0
    scr_connectmsg2 0
    scr_ofsx 0
    scr_ofsy 0
    scr_ofsz 0
    scr_printspeed 8
    sdl_double_click_size 2
    sdl_double_click_time 400
    sensitivity 3
    servercfgfile server.cfg
    showpause 1
    skill 1
    skin -
    snd_noextraupdate 1
    snd_show 0
    speak_enabled 1
    spec_autodirector_internal 1
    spec_drawcone_internal 1
    spec_drawnames_internal 1
    spec_drawstatus_internal 1
    spec_mode_internal 1
    spec_pip 0
    spec_scoreboard 0
    suitvolume 0.25
    sv_accelerate 10
    sv_aim 1
    sv_airaccelerate 10
    sv_allow_dlfile 1
    sv_allowdownload 1
    sv_allowupload 1
    sv_bounce 1
    sv_cheats 0
    sv_clienttrace 1
    sv_contact -
    sv_downloadurl -
    sv_enableoldqueries 0
    sv_failuretime 0.5
    sv_filetransfercompression 1
    sv_filetransfermaxsize 10485760
    sv_filterban 1
    sv_friction 4
    sv_gravity 800
    sv_instancedbaseline 1
    sv_lan 1
    sv_lan_rate 20000
    sv_log_onefile 0
    sv_log_singleplayer 0
    sv_logbans 0
    sv_logblocks 0
    sv_logrelay 0
    sv_logsecret 0
    sv_maxrate 0
    sv_maxspeed 320
    sv_maxunlag 0.5
    sv_maxupdaterate 30
    sv_maxvelocity 2000
    sv_minrate 0
    sv_minupdaterate 10
    sv_newunit 0
    sv_outofdatetime 1800
    sv_password -
    sv_proxies 1
    sv_rcon_banpenalty 0
    sv_rcon_maxfailures 10
    sv_rcon_minfailures 5
    sv_rcon_minfailuretime 30
    sv_send_logos 1
    sv_send_resources 1
    sv_skycolor_b 0
    sv_skycolor_g 0
    sv_skycolor_r 0
    sv_skyname 0
    sv_skyvex_x 0
    sv_skyvex_y 0
    sv_skyvex_z 0
    sv_spectatormaxspeed 500
    sv_stats 1
    sv_stepsize 18
    sv_stopspeed 100
    sv_timeout 60
    sv_unlag 1
    sv_unlagpush 0
    sv_unlagsamples 1
    sv_uploadmax 0.5
    sv_version 112.7
    sv_visiblemaxplayers -1
    sv_voiceenable 1
    sv_wateraccelerate 10
    sv_wateramp 0
    sv_waterfriction 1
    sv_zmax 4096
    sys_tickrate 100
    team -
    textgama 2
    topcolor 30
    traceralpha 0.5
    tracerblue 0.4
    tracergreen 0.8
    tracerlength 0.8
    traceroffset 30
    tracerred 0.8
    tracerspeed 6000
    v_centermove 0.15
    v_centerspeed 500
    v_dark 0
    viewsize 120
    violence_ablood 1
    violence_agibs 1
    violence_hblood 1
    violence_hgibs 1
    voice_avggain 0.5
    voice_clientdebug 0
    voice_dsound 1
    voice_enable 1
    voice_fadeouttime 0.1
    voice_forcemicrecord 1
    voice_inputfromfile 0
    voice_loopback 0
    voice_maxgain 5
    voice_modenable 1
    voice_overdrive 2
    voice_overdrivefadetime 0.4
    voice_profile 0
    voice_recordtofile 0
    voice_scale 0.75
    voice_showchannels 0
    voice_showincoming 0
    volume 0.8
    waterroom_type 14
    zoom_sensitivity_ration 1.2

    Další informace doplním později...
    Naposledy upraveno Grakon2702; 07-08-18 v 15:29.
    S pozdravem,
    Grakon2702


  2. #2
    Stálý člen Avatar uživatele Military
    Datum registrace
    May 2014
    Příspěvky
    74


    Odpověď: Cvarlist

    Paráda, som rad že je tu niekto, komu záleží na svojej práci a dal si toľko námahy to vypísať. Ja som to tiež chcel niekedy napísať, ale keď som sa k tomu dostal my veľa príkazov zas ďalších vždy chýbalo. Navyše neviem anglicky, aby som to presne opísal, čo ten príkaz urobí a tak jednou krátkou vetou. Dúfam či sa to vypíše čoskoro, je tam ešte dosť toho čo ani ja neviem čo niektoré príkazy robia. Niektoré dôležite sem môžem napísať, čo by mohli hráčov zaujímať. Len tak v krátkosti.

    Nastavenia pre čestnú hru:
    fakeloss // Ak je proti vám hráč zo slabším internetom, klasická chyba cska1.6 ak mate výrazne menší ping ako súper, spôsobuje že zabijete nepriateľa keď vybieha, zatiaľ čo sledovaním jeho monitora vidíte, že ste ho zastrelili keď vás ani nevidel. Čiže napríklad, vybehol a vy ste naňho namierili, zatiaľ čo on len vybiehal zbadal vás a chystal sa na vás namieriť. Vyrovnaním pingu na rovnakú úroveň jeho, by ste mali mať rovnakú rovnocennú obťažnosť bez lagov, ako ma on. Väčšinou sa používal program na serveru, čo vymedzoval ping, neviem jak sa volal. Napríklad
    od 40 do 60, ak mal niekto ping 10, automaticky mu dalo 40 aby boli všetci seberovný. Takých serverov dnes už moc nie je. To viete určite aj vy.

    fakelag //Ak je proti vám hráč ktorý nemá také skúsenosti a ledva drží mieridlo na cieli pri behu. Nastavíte vyššiu hodnotu podľa jeho zručnosti, pri strieľaní mate ľahké trhanie obrazu, čo vám zaťaží mierenie najmä pri behu keď strieľate.

    max_smokepuffs "2000" //Veľkosť a hustota dymovnice. Povolená hodnota je 1500+ Odporúčam nedávať nízku, vyhnete sa banom za wh :) Tato hodnota ovplyvňuje hustotu dymovnice. Pri nepovolených hodnotách je cez ňu vidno, aj keď je v momente kedy je najhustejšia.


    Nastavenia zlepšujúce hru:
    cl_crosshair_color "250 250 250" (Môžete si nastaviť vlastnú farbu svojho krížika ktorým mierite, ak ste farboslepý alebo podobne, môžete si nastaviť mieridlo o všetkých druhoch farieb. Hodnoty minimálne (čierna) "0" "0" "0", maximálne (biela) "250" "250" "250")

    team (Funkcie rôzne asi najčastejšia ak hráte s botami. Bot ktorý ma meno "Terorista Aberbal" čiže približne Perzsko-Islamistická národnosť, nastavíte že nikdy ho to nedá do hry za CT, vyhradiť iba pre tím Teroristi. Záleží aké mate csko, hodnoty môžu byť rôzne
    "Team T" alebo "Team CT" u inej verzie cska "Team 1" alebo "Team 2" ja mam na písmenka. Takže si zistite či je CT číslo jedna, alebo dva, ak na to pôjdete. :))

    Pre módy a testovanie
    sv_gravity 0 až 10000... (Čim väčšia gravitácia, tým menšia výška je potrebná, aby ste utrpeli zranenie pádom. Pri enormných hodnotách, vás zabije aj nerovnosť, no pri hodnote 0 sa vznášate neustále vo vzduchu. Užitočne na nasimulovanie atmosféry pre vaše módy. Alebo item anti-gravitačne boty, pripadne nejakú schopnosť postavy. Dáte na nepriateľa 10 sekúnd omráčenie a nerovnosti ho zráňajú a pád ihneď usmrtí a pod.)

    skin (to je akože vizuál postavy, čo mate na výber v hre. Originálne sú štyri. Najčastejšie použitie kategória postavy pre bota. Príkladne ak je nastavený že kupuje často guľomet, používa postavu ktorá ma náboje do guľometu prevesené cez hruď, alebo rameno.) Hodnoty dávate 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8.... To mate napríklad postava jedna je strážnik (ak používa len pištole), 2 policajt (ak používa ľahké zbrane), 3 vojak (ak používa aj granáty), 4 seržant (ak ma veľký vodcovsky skill), 5 maskovací oblek (ak postava používa snaiperky), 6 Komando (ak postava používa ťažké zbrane.) Taktiež si ich môžete nastavovať podľa obťažnosti level easy, prevažne len pištole. Level expert prevažne guľomety a ostreľovačove pušky....

    Ale to som už dosť odbehol, pardon.
    Naposledy upraveno Military; 08-12-17 v 21:45. Důvod: Opraveny preklep pismenka, ktore som mal na klavesnici v den pisania zaseknute.

  3. #3
    Server admin Avatar uživatele Grakon2702
    Datum registrace
    Dec 2012
    Umístění
    Bohumín
    Příspěvky
    3,536


    Re: Cvarlist

    Jejda, úplně jsem zapomněl, že tu mám něco rozpracované. Momentálně nemám čas se věnovat tomuto. Seznam cvarů a jejich defaultních hodnot jsem si vyexportoval přímo z konzole. Ostatní informace lze nalézt tady: http://txdv.github.io/cstrike-cvarlist/. Bohužel, jedná se o zastaralý seznam. Mnoho cvarů přibylo a mnoho zase ubylo. U některých jsou rozdílné hodnoty. Bohužel, nenašel jsem způsob, jak ze vyexportovat alespoň minimální a maximální hodnoty.
    S pozdravem,
    Grakon2702


  4. #4
    Stálý člen Avatar uživatele Military
    Datum registrace
    May 2014
    Příspěvky
    74


    Odpověď: Cvarlist

    Ale dosť škoda, mne by nevadilo nepoznať presne hodnoty, ale mal by som záujem o preklad všetkého, som si istý že sa niekto venuje aj tomu, nie len uberať cvary s cska, ale možno sa budú raz aj vracať vyradene späť.

    7.12.2017 20:55
    Užasne, to vypadá ako zoznam cvarov ktorý som čítal keď som mal 8 rokov. Vtedy si dal do konzole akékoľvek písmenko a hneď bilion veci ti to ukázalo. Tuším tam je aj nastavovanie rýchlosti projektilov to sme na základnej škole v posledných ročníkov hrávali Metrix na csku a stovky ďalších módov ručne vyrobených narýchlo v škole :D
    Som moc rád že som našiel tvoju tému, už len kvôli zlepšeniu nálady, teraz akurát vymieňam parkety.
    Naposledy upraveno Military; 08-12-17 v 21:32. Důvod: Odstranena jedna nepodstatna veta na konci.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat témata
  • Nemůžete odpovídat
  • Nemůžete přidávat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •