Zobrazit výsledky od 1 do 5 z 5

Téma: Žiadosť o práva na Jailbreak

  1. #1
    Pokročilý člen Avatar uživatele Kalerab
    Datum registrace
    Feb 2012
    Příspěvky
    154

    Žiadosť o práva na Jailbreak

    Zdravím,

    v posledných dňoch sa to tu rozbehlo so žiadosťami o práva na tento mód, tak som sa rozhodol, že to skúsim aj ja.
    Pôvodne som si chcel dať žiadosť o spešla, ale ako som sa dočítal, tak sa bude zrejme rušiť.
    V prípade, že by sa spešl ponechával, chcel by som požiadať iba o spešla.

    Niečo o mne:
    Volám sa Rasťo a momentálne mám 22 rokov. Pochádzam z Bratislavy, kde aj študujem.
    Aktuálne ukončujem štvrtý ročník VŠ na obore Informatika. Popri štúdiu pracujem a poloprofesionálne športujem.
    Pokiaľ mi pri týchto činnostiach ostane ešte čas, tak sa venujem iným športom - najmä behanie, squash a v zime lyže.
    Taktiež občas chodím po kopcoch či už pešo alebo na bicykli.
    S kamarátmi chodím rád na pivo a v lete na nejaké tie hudobné festivaly.

    Ja a Kotelna:
    Na Kotelne hrávam CSko tuším od roku 2010, keď som tu začal hrávať War3FT po tom, ako zanikol portál, na ktorom som hrával dovtedy.
    Tiež som chodil na Zombie a Deathrun servery.
    Jailbreak som tu objavil koncom roku 2011 a odvtedy hrám JB +- stále, čiže už asi 5 a pol roka.
    Za týchto pár rokov som tu dostal nasledujúce 2 bany: (pre lenivých: oba v roku 2012, jeden za spam, druhý za doplňovanie pri móde)
    http://banlist.csko.cz/ban_details.php?bhid=22112
    http://banlist.csko.cz/ban_details.php?bhid=14649

    SID: STEAM_0:0:54312023
    Steam profile: http://steamcommunity.com/id/kalerab
    Nick v hre: Kalerab
    Na steame mám nahraných 1952 hodín, pričom 99,9% z nich je nahraných na Kotelne a odhadom vyše 90% je nahraných na JB.
    Občas sokčím aj na Deathrun - najmä večer, keď na JB už nikto neni. Na tomto móde som dlhodobo
    držal prvenstvo v počte kvízových bodov a dúfam, že to tak je stále pokiaľ to Average medzičasom nezmenil