Strana 1 z 2 12 PosledníPoslední
Zobrazit výsledky od 1 do 15 z 22

Téma: Žádost o práva na JB

  1. #1

    Žádost o práva na JB

    Ahoj, tímto žádám o práva na JB.

    Nick: Just Do It Nigga<3

    STEAM_0:1:176162134 185.71.41.238 CZ
    P.S: Steam jsem si koupil teprve dneska,jenom kvůli tomu, abych mohl zažádat o práva, takže všechen můj odehraný čas je na NS.

    Něco krátkého o mě
    Jmenuju se Mikuláš, je mi 16 let, prošel jsem úspěšně do druháku a studuju Vyšší odbornou a střední zdravotnickou školu v Praze. Hrál jsem fotbal přibližně 12 let, přestal jsem, protože jsem měl 2x zlomenou ruku díky fotbalu. Jelikož nemám co dělat, tak jsem na počítači skoro pořád.

    Proč bych měl dostat práva zrovna já?
    No, jak začít, CSko hraju už pěknou dobu(asi rok) na NS. Nejvíce hraju na Jelibreaku a na TTT, myslím, že mě hodně lidí už zná. Rád pomáhám lidem s čímkoliv a kdykoliv, jsem velice komunikativní člověk, takže mi nedělá problém si s někým o čemkoliv popovídat, když někdo neví co má dělat, rád mu to vysvětlím, tak aby to pochopil.Rád si nechám jakkoliv poradit od někoho, kdo tomu rozumí více než já. Hlasím často ať už přes "!" nebo tady na forku, nejdříve hlásím přes "!" a když to nikdo nepříjde řešit, tak začnu natáčet demo.
    Měl jsem sice pár bannů, ale to bylo z dob, kdy jsem začínal (všechno jednou poprvé). Pak tam je jeden trvalý ban - všechno je vysvětleno zde: http://csko.cz/forum/showthread.php?...-pr%E1va-na-JB

    Děkuji ať už za špatné, nebo dobré odpovědi.
    S pozdravem JustDoItNigga
    Každý úspěch jehož dosáhneme, nám udělá nepřítele. Chceme-li být oblíbení, musíme být průměrní.

  2. #2

    Odpověď: Žádost o práva na JB

    To jste se s Baronem domluvili a zažádali jste si o admina ve stejný den?

  3. #3
    Terminátor Avatar uživatele Operak
    Datum registrace
    Sep 2015
    Umístění
    Praha
    Příspěvky
    1,165

    Odpověď: Žádost o práva na JB

    Proti, nezodpovědný člověk.