Strana 1 z 2 12 PosledníPoslední
Zobrazit výsledky od 1 do 15 z 16

Téma: žiadosť o práva na servery DeathMatch

  1. #1
    Pokročilý člen Avatar uživatele nikt0
    Datum registrace
    Nov 2016
    Umístění
    Sk
    Příspěvky
    143

    žiadosť o práva na servery DeathMatch

    Dobrý večer týmto bi som chcel požiadať o práva

    nick v hre : amater
    sid: STEAM_0:1:198696573
    bany: žiadne
    vek: 16
    Niečo o mne: volám sa Matej mam 16 (ochvilu17) študujem stolárčinu. Bývam blízko Popradu. Baví ma šport. Vo voľnom čaše som na brigáde a v posilňovni. Cs hrám už okolo 3 roky na kotelne. Môžete ma poznať z cod mw. Deňe hrám približné 1-2 hod . O pravá pýtam preto lebo by som chcel pomôsť adminom a nie vždy ich otravovať (každý ma svoj život a nie vždy ma čas). Chcem dosiahnuť aby na servery neboli cheatery .... aby sa hráči vracali na tento portál a hrali pre zábavu a nie aby prišli o nervy a tím zlepšiť zážitok z hry.

    Chybí z minulej žiadosti sa snažím vylepšiť /odstrániť.
    http://csko.cz/forum/showthread.php?...rava-na-cod-mw

    hlásim adminom :samco; stoulant; hanba mi; Luccy; a potom adminom na forku.
    Hlásenie na forku nemám lebo hlásim online adminom.
    Ďakujem za precitanie a prajem pekný zvišok dna. A vopred ďakujem za vyjadrenie
    Čo je vác, na bicykli vysmáty. Alebo v bavoráku K.O, nevyspatý. Najlepšie by to bolo skombinovať, ja viem, ale nedá sa.

  2. #2
    Ex-admin Avatar uživatele sAid
    Datum registrace
    Feb 2015
    Umístění
    Knife
    Příspěvky
    388

    Odpověď: žiadosť o práva na servery DeathMatch


  3. #3
    Pokročilý člen Avatar uživatele nikt0
    Datum registrace
    Nov 2016
    Umístění
    Sk
    Příspěvky
    143

    Odpověď: žiadosť o práva na servery DeathMatch

    Čav Na to mám 1 visvetlenie tento hráč má kopíroval pár krát bol aj nahlásený za kopirovanie vtedy sa to riešilo. Mal by som to mať aj v starších prispevkov. Ale aj tak diky za "vijadrenie"