Strana 1 z 2 12 PosledníPoslední
Zobrazit výsledky od 1 do 15 z 16

Téma: JB - žádost o práva

  1. #1
    Nováček
    Datum registrace
    Feb 2018
    Příspěvky
    20

    Cool JB - žádost o práva

    ZDRAVIM(Ahojte) volám sa Noro na csku (SATAN)niekedy som hral pod menom(Hэj ŠҬЯЭДШдк) , pochádzam z Michaloviec čo je na východe Slovenska. Mám 18 rokov a študujem na SOŠ technickej.Podľa mojho názoru som v pohode chalan a myslim si že nemam s nikym problem . Chcel by som požiadať o práva na JB pretože väčšinou potrebujem pomôcť z niektorými hračmi a nemožem s tým nič robiť a tak volám adminov a nie vždy maju čas. Ten čas čo mám je nahrané na JB a a ešte nejakych 500 hodin mimo steam cska. Teraz som dosť aktivný aj adminom pišem o každom porušení.Kedže mam čas a nemam problem isť na hlasenie a plniť si svoje povinnosti tak by som sa rád stal Adminom.
    >>>>>>steamidSTEAM_0:0:149305996
    moj steam>>>>>http://steamcommunity.com/profiles/76561198258877720/
    na dotazy ohladom niečoho rad odpoviem :)
    Naposledy upraveno SatanN; 12-02-18 v 22:37.

  2. #2

    Re: Žiadosť o práva na JB

    Ahoj, tohle je výňátek z tvého chatlogu pouze za předchozí den:

    Spoiler Spoiler:


    Takhle by se admin chovat neměl.

  3. #3
    Terminátor Avatar uživatele Operak
    Datum registrace
    Sep 2015
    Umístění
    Praha
    Příspěvky
    1,165

    Odpověď: Žiadosť o práva na JB

    Proti viz. Chat log od Grakona.

    Znovu musím napsat to co mi říkal Smoulak když jsem byl spesl. "Každý je občas ku.va sprostéj", ale tohle je moc

    Veškeré dema: http://csko.cz/Xaye

  4. #4
    Ex-admin Avatar uživatele Leilloo
    Datum registrace
    Feb 2016
    Umístění
    TTT,JB
    Příspěvky
    360

    Odpověď: Žiadosť o práva na JB

    Toto spravanie sa nehodi na admina.Tebe by sa hodil skor ban ako prava :D Proti

  5. #5
    Ex-admin Avatar uživatele metanol
    Datum registrace
    Jul 2015
    Umístění
    Bratislava
    Příspěvky
    301