Strana 1 z 2 12 PosledníPoslední
Zobrazit výsledky od 1 do 15 z 17

Téma: JB - žádost o práva

  1. #1
    Nováček
    Datum registrace
    Apr 2017
    Umístění
    Valašské Meziříčí
    Příspěvky
    51

    Post JB - žádost o práva

    Zdravím všechny.
    Chci zažádat o práva na JailBreak servery.

    Jméno ve hře: B00STIK
    Steam ID: STEAM_0:1:207835727
    Steam account: http://steamcommunity.com/id/B00STIK/

    Něco málo o mně:
    Jmenuji se Adam, studuji 1. ročník elektrotechniky na Střední škole technické a vyšší odborné škole v České Třebové, ale bydlím na Moravě, konkrétně ve Valašském Meziříčí.
    Mám 16 let, 17 let mi bude v říjnu. Hraji na elektrickou kytaru, mám kapelu, také mám rád nějaký ten sport, především míčové hry a také mezi mé zájmy patří vlaky a jak už jsem i zmínil i hudba. O víkendech většinou pracuji v čajovně nebo také jako zvukař.


    Csko hraji už nějakou dobu, přibližně 2,5 roku na non-steam verzi, 7 měsíců na steamu.
    Jsem velmi komunikativní člověk, snažím se vždy řešit vše s chladnou hlavou a také rád pomáhám lidem. I když mě občas něco na JB naštve, vždy to řeším v klidu bez nějakého sporu.

    Důvod proč žádám o práva?
    Chtěl bych touto cestou pomoci adminům, často nacházím na serverech lidi co neumí za CT hrát, ať už neumí či porušují pravidla nebo také nemají mikrofon. Poslední dobou není pomalu co hlásit, ale snažím se..takže.. když už něco je tak na forko do hlášení nebo přes "!", občas jsem někomu napsal i na steam (Nuuu.da!!, Toy(ovi) jsem něco málo hlásil, Operakovi jednou, něco jsem snad řešil i se Smookem a DJ).... Co se týče pravidel, tak pravidla znám, hrát taky asi umím.

    Nějaký ten ban by se zde našel..(první za ,,no mik" když jsem začínal, pak dva další za demenci, ale to je přes rok..)
    Co se týče chování, tak myslím, že zde na JB s tím nikdo problém neměl, tudíž soudím, že se chovat nějakým způsobem snad umím.