Zobrazit výsledky od 1 do 10 z 10

Téma: COD:MW - Žiadosť o práva

  1. #1

    Red face COD:MW - Žiadosť o práva

    Prajem pekný príjemný večer celej komunite Kotelny. Dúfam, že vás dlho nezdržím, poďme teda rovno na to :)

    Základne informácie o mne:
    - Volám sa Viktor, pochádzam z Košíc a mojou jedinou (takmer) záľubou je hranie hier. Nakoľko nemám kamarátov, dokážem sa plnohodnotne venovať, tomu, čo ma baví. Nedávno som oslávil 17te narodeniny. Študujem nemecký jazyk na gymnáziu. Samozrejme tento príspevok nepíšem z nudy, práve naopak, chcel by som sa podieľať na zdokonaľovaní herného portálu Kotelna.cz, prostredníctvom výpomoci s "bad guys". Dôvod tejto žiadosti je a vždy bolo jednoznačne to, že sa zvyšuje každým dňom počet hráčov, ktorým už nestačí klasické, nudné "csko" a potrebujú si vylepšiť svoj rank, či dokázať inému, že sú lepší. Na servery COD:MW samozrejme dávajú pozor a plnia si svoje povinnosti 100%tne admini (ktorým patrí moja úcta), no aj oni sú len ľudia a tiež chcú byť so svojou rodinou. Preto sa neraz stalo, že sa "bežní" hráči spolu so mnou museli vysporiadať s takz. cheatermi.

    Ja a Counter Strike:
    -Už od malička som hrával každodenne counter strike, preto k tejto hre cítim niečo, čo k žiadnej inej. Postupom času som prešiel na iné, modernejšie od Valve, napríklad cs:go, no opäť som sa vrátil, tam kde som začal. Momentálne trávim pred obrazovkou počítača väčšinu svojho voľného času, práve hraním COD:MW serveru. V spoločnom boji som stihol nahlásiť na fórum bohužiaľ len zopár previnilcov, no určite to nie je konečne číslo (opäť musím pochváliť za rýchle riešenie žiadostí adminov)

    Moja minulosť:
    - Permanentné/Temporary bany som nikdy nedostal a dúfam, že ani nedostanem :)
    - Kicky sa určité nejaké najdú, nikdy však niečo, čím by som zneprijemňoval hru ostatným (občas vysoký ping )