PDA

Zobrazit normální verzi : Žádost o práva na GG servery - PŘIJAT



Nekromancer
25-10-12, 02:54
Servery se již vyprázdnily a tak jsem začal psát....,

konkrétně žádost o práva na GG a GG2 servery.

Činím tak hlavně ze dvou důvodů:
1) Pochopitelně pro možnost banovat ty hráče, kteří se snaží schopnosti nahradit programy (nejsou to doslova zástupy podvodníků, a systém hlášení funguje celkem dobře, ale například v noci jich bývá více a to již není tak snadné admina sehnat),
2) pro určitý dozor na game chatem, neb není tak neobvyklé, že si méně úspěšní jedinci vylévají svou frustraci na těch právě zručnějších, což není vždy hodno právě zabanování, a volat proto adminy je skoro zbytečné (obvykle jsou to krátkodobé výbuchy), nicméně třeba kick by mohl zchladit horké hlavy.
(3) v malé míře se také objevují nevhodné nicky.)

Něco málo o mne: Jsem student pražské vysoké školy, se zájmem o vše možné od filozofie po pohybové aktivity. PC hry využívám jako jakousi možnost vypnout myšlení. CS konkrétně jsem poprvé objevil asi před 12-ti lety, aktivněji hraji cca 3 roky (1,5 z toho přes STEAM).

Adminem jsem zatím nebyl, a zkušenosti s AMX nemám, nepočítaje drobné samostudium před tím, kdy jsem se chystal podat žádost na server cservers.cz (před tím, než na jejich GG přestali hráči chodit), nicméně jsem (snad) schopen se potřebné naučit.

Nick: Araman, Nekromancer Shadowdance
Steam: 0:0:41976997

Na zdejších GG jsem již nahrál určitou pozici (http://csko.cz/statsx/hlstats.php?mode=playerinfo&player=1092676), a nahlásil několik cheaterů přes fórum, takže si troufnu tvrdit, že podvodníky poznám. (Navíc, nehlásím nikdy, pokud si nejsem jist, a i tak jsem otevřen diskuzi.)

Tímto jsem doufám řekl vše podstatné, pokud ne, rád zodpovím případné dotazy.
(Za sloh a případné chyby se předem omlouvám.)

Kroxy
25-10-12, 08:05
Pěkná žádost pro.

akka~
25-10-12, 08:23
Po dlouhé době pořádně napsané žádost. GG nehraju, ale za mě máš ANO!

ZEUS
25-10-12, 08:58