PDA

Zobrazit normální verzi : práva aim srvr + w3ft



Slunicko
04-11-12, 16:50
Ahojte, rozhodl jsem se že si podám druhou žádost o práva i když mi Charon řekl že mou minulou žádost unlockne nechtěl jsem tak učinit z důvodu kdyby někdo změnil svůj názor doufám v to hlavně u Paradoxxe čehož se asi nedočkám ale i tak to skusím.
Něco o mně:
Je mi 16 let prakticky už 17.Bydlím v Chodově u K.V.
Od ňějakých 13ti-12ti let závodně boxuju.
Counter strike mám koupený od minulého roka nepamatuji si přesně kdy.
Haxxing hlásim tu na foru jsem nahlásil myslím 7 cheaterů z toho jseden byl naprostý fail že kashpi :D,jinak dohromady jsem nahlásil asi něco málo přes 30 haxoru z toho jsem se jedinkrát spletl a to právě u zapnutého kashpiho.
S amx zkušenosti mám nevím jestli se něco změnilo adminem jsem byl asi 3-4 roky z5 na již zaniklém portálu The.hys.
Nyní studuji na stř. škole průmyslové v Lokti se zaměřením na IT přesněji na obor aplikace os. počítačů (ajťák) jsem ve druhém ročníku.
Zde na kotelně hraji již pomalu třetím rokem cs 1.6 jako takové už asi 5 let.
Myslel jsem že o práva již žádat nebudu nic méně rozhodl jsem se tak učinit protože mám hodně volného a nevyužitého času takže tento čas bych chtěl nabídnout právě tomuto serveru.
jinak tu na kotelně mám 2 již vypršelé bany už jsem je vysvětloval v minulé žádosti nebyli nějak závažné myslím že to bylo kopírace nicku to jsem hrál ještě paintball a otravování voice to jsem byl nasranej na luccu kvůli banu rehyho ale to už si myslím je hodně dávná minulost a od té doby nemám žádný prohřešek.
Práva bych chtěl na aim severy a w3ft popřípadě jak jste psali u nutise vzal bych klidně i w3u.
Dále máme klan s nutisem který už nehrál měsíc a nevím co s ním je..hlavně proto žádám o práva když on zřejmě přestal.

Steam ID:STEAM_0:1:47253533
nick ve hře: HAXXING IS SLUNCE S LIFESTYLE,a nicky na kterých jsem hrál dříve víte.
To bude asi všechno kdyby se na něco dál potřeboval někdo zeptat jsem vám k dispozici a určitě se ptejte.