PDA

Zobrazit normální verzi : ShizzaP, Cartonnage, Wizzards aka admin?



jazzin
13-06-11, 16:46
Ahoj, všiml jsem si, že se tu s úspěšnejma žádostma o admin práva roztrhl pytel a i já jsem se rozhodl zvednout hozenou rukavici a jít s kůží na trh.

Co jsem zač?
Jmenuju se Michal, jsem 20 let mlád a druhým rokem studuju na UK v Praze. Jak je z názvu topicu jasný, docela střídám nicky a proto jste mně mohli poslední dva měsíce potkat jako CARTONNAGE (classic server), ShizzaP (dm) anebo I AM THE BLACK WIZZARDS (zbytek). V současnosti hraju z nového steamu STEAM_0:1:24899531

Proč já?
Držím hubu a krok. Jsem týmový hráč a táhnu za jeden provaz. Ve své práci na postu admina hodlám být pilný jako včelička (někdy i 8 hodin denně), silný jako lev (veškerá rozhodnutí 2x překontroluju, než je učiním), mazaný jako liška (cheateři nepostřehnou, že se na server připojilo nebezpečí) a moudrý jako sova (vždy vyslechnu zkušenější adminy). Nechci abyste kupovali zajíce v pytli a proto napíšu pár řádek o svých zkušenostech. Musím přiznat, že adminem jsem byl naposledy na CS 1.5 serverech (konkrétně 1010, murkka, Underground, Imafex, Paruka, Botnet, Atomic, Asgards a Vembloud), uplynulo drahně let ve kterých jsem buď cs fetoval s klanem a účastnil se různých offline akcí nebo měl ženskou a potom .. no. V současnosti už nestřílim "soutěžně" ale naháním si ego na nic netušících nonsteam kotelňácích (omluvte tento marnivý vrtoch vysloužilého starce).

Jádro pudla
Moje motivace k napsání textu, který čteš je nad slunce jasnější. Rád bych nastoupil běh na dlouhou trať jako součást zdejší admin crew. Celkem běžně volám adminy na cheatery a jiná nepřizpůsobivá individua, která bych mohl zvládnout sám. Jako běžný smrtelník obdivuju práci, kterou pro nás Kotel dělá bez nároku na odměnu a chtěl bych hlavně jemu nabídnout svůj čas a zkušenosti jako zanedbatelnou formu vděku.


Na závěr poděkuju za Váš čas a požádám abyste omluvili míru, ve které se opírám o berličku klišé.
S pozdravem