PDA

Zobrazit normální verzi : Žádost o práva na server Jailbreak



-=Easy.CZ=-
30-01-13, 13:16
Zdravim Jmenuju se Michal.Je mi 21 let Bydlím v Českých Budějovicích.Pracuji jako operátor.
Měl bych zájem o pozici postu admina na serverech jailbreak.Hraji tam již nákou dobu a mám i spešla.Hru bez problémů zvládám.Jak pravidla tak udržení na uzdě hráčů kteří dělaji bordel.
Bohužel jako spešl můžu jen přesouvat.Někdy je prostě to přesunutí od CT málo za věci které sou schopní hráči udělat.
Myslím si že bych pozici admina zvládl.Samozřejmě bych si nechal poradit od starších a zkušenějších adminů.
Sem tu momentálně dost často.A vždy po práci mám čas.
Konkrétně na server jailbreak už nějakou dobu jsem.Dřív sem hrával hodně Zombie na tomto portálu.

Díky za vaše vyjádření.

Toto je moje steam ID : STEAM_0:1:58431758 (asi vás zarazí počet odehraných hodin.Ale steam nemám tak dlouho a hraji co to de)
Ještě jednou díky.


DoEditováno :

Tak jsem vyučenej truhlář. Csko hraju asi od 14ti let.
Povětšinou sem hrával aim servery protože v době kdy sem začal tak moc modů nebylo.Pak sem asi na dva roky přestal hrát .Opětovně se vrátil k csku a začal hrát mody.Právě sem se díky tomu dostal k adminování na zombie.Nevím jestli tu můžu psát název portálu abych nedělal reklamu..
No zájmy sou takový že čtu,většinou fantasy knížky...Hraju Baseball.Samozřejmě csko..
Sem obyčejnej člověk jako každej jinej.

Slunicko
30-01-13, 13:50
editnuto: Jsem pro když říkáte že není adminů dost i když si to nemyslím, jak jsem psal nic proti tobě nemám ale přijde mi JB adminy přeplněné.

Tupelko
30-01-13, 13:52
Já jsem pro , ale jak psal Sluníčko , že ted je jich tam dost když se přidal ještě Milk.

hladik
30-01-13, 14:05
Pár otázek.
Jak dlouho hraješ csko
Jaké máš skušenosti s adminováním , popřípadně s amx x módem.
A celkově se můžeš trochu rozepsat , jakou školu jsi studoval , oblíbené zájmy atd.
Klidně to editni do prvního příspěvku.