PDA

Zobrazit normální verzi : AWP skill



Volume
30-01-13, 16:35
Zdar ahoj lidi. Chtěl bych se zeptat na pár rad jak dobře hrát za snipera s AWP. Jsem v tom nováček a mé nejlepší skore bylo asi [frag/smrt] 54:35. Potřeboval bych poradit jak dobře uhybat, jak mít dobrou mušku, jaké mít nastavení apod... někde jsem něco četl i o nějakém fastzoomu, dokázal by to tu někdo srozumitelně napsat, prosím ? :) Děkuju moc

Volume_[PS] *P4F*

DarwiN
30-01-13, 17:05
Co ja mám pár rad od kamošov : tak proste sa musím furt hýbať (proste walk-ovať , jump-ovať ) to je nato aby ťa niekto iný s awp netrafil . A keď strieľaš tak musíš stať , žiadne hýbanie .

1.Keď strelíš nečakaj kým ti prebije len s Q si prehoď (2x klikni Q)- ale toto určite vieš .
2.A nikdy nechoď keď máš zoom , lebo si nevšimneš nepriateľa a KILL.

Viacej ti neporadím lebo veľmi nehrávam AWP . Ale iný admini ti helpnú.

caHor
30-01-13, 17:10
Takze... awp musis hlavne cvicit. Niako inak sa ho nenaucis... Medzi prve veci patri reflex.. ak ho nebudes mat dobre vycvyceny, tak na awp ani nevykempis.
Nevravim, ze treba mat reflexy aka markeloff, ale take, ze ked ti niekto vyde spoza steny tak aby si ho stihol strelit skor ako on teba.. Musis vediet Qckovat, aby si mohol rychlo strelat.. cize: ak strelis, tak rychle 2x Q, prehodis AWP na knife a nas5 na AWP a mozes zasa mierit a strelat...
za druhe musis mat vycybrenu musku.. lebo ak si na velkej mape a nevies dobre mierit, tak s v keli, napr. na indii, krabice na starte ak si tam pockas a niekto ti vybehne, tak vidis iba hlavu, nevidis telo, preto musis mat dobru musku.. k tomu je dobre vediet aj kde mas stred obrazovky, kde mas tu cervenu bodku pri zoome... to je vyborne pri fast zoomoch. fast zoom treba cvicit, neda sa naucit ho. je to o cviku.. musis stlacit mieritko a rychle strelit a prehodit zbrane. to sa vola fast zoom.. ak nevies kde mas stred obrazovky, tak ti su fz skoro na nic..