PDA

Zobrazit normální verzi : Práva na WAR3FT



Trenky :)
10-02-13, 01:32
NICK: Trenky :)
STEAM: STEAM_0:0:61108193
SKYPE: insanexploder

Jmenuju se Lukáš, jsem z Prahy, je mi 22 let a studuju UK v Praze - obor angličtina a informatika se zaměřením na vzdělávání. Co se týče zájmů, tak mě baví počítače, grafika, HTML, angličtina, hudba, bicí, filmy, střih, aktivismus, kamarádi atp.

Counter-Strike hraju tak 3 roky, na Kotelně se pohybuju něco málo přes rok (War3FT a JB) a dříve jsem osidloval portály Madness a ProServerSK. S adminováním nemám zatím žádné zkušenosti, ale nepovažuju se za naprostýho počítačovýho analfabeta, takže bych AMX snad nějak zmáknul. Poslední dobou se spíše zaměřuju na JB servery, ale i tak bych se teď plánoval částečně vrátit na War3FT. Steam mám velmi krátce.

Teď k samotné žádosti a právům na War3FT server. Co mi ještě pamět slouží, tak na War3FTu jsem zase tolik adminů nepotkával a občasné nevhodné chování spoluhráčů mně značně nevyhovovalo. Kotelna je pro mě hodně seriozní projekt a rád bych se stal součástí teamu, který by bojoval proti cheaterům a čistil server od vulgarit a jiných aktivit znepříjemňujících hraní. Jelikož je to tu opravdu samá žádost tak pochopím, když nebudu vhodným kandidátem na práva.

Moc děkuji za přečtení, váš čas a přeju hezký den. :)

Lukáš

Slunicko
10-02-13, 07:08
Tak ja ho znam uz celkem dlouho, skypovali jsme spolu jeste i s rehym tak 1 rok a neco nazpet, skill nema :D ( kdybys nevedel tak jsem to ja pechYsko ) no ale nenahlasil si zadne cheaty, az nejake nahlasis tak uvidime, zatim nejsem proti.

Trenky :)
11-02-13, 12:39
Tyjo, tak na ten skype si nevzpomínám teda vůbec. :D Ale tak možný to je. Co se týče hlášení, zapracuju na tom. Zrovna včera jsem na jednoho WHčkaře narazil. Akorát při točení dema dostal ban :D

Charon35
02-03-13, 19:04