PDA

Zobrazit normální verzi : unban - slide



Only_Lucker^^
28-04-13, 16:37
Prosím o unban..
Podrobnosti: http://csko.cz/bans/ban_details.php?bid=64810
Ban jsem dostal nepravem,protože žádné "WH" nemám.Na tomhle serveru hraju dost dlouho,takže nejsem žádnej nováček.CSko hraju 2 a půl roku,takže "WH" je mi k ničemu,jen by mi to zničilo celou hru..
Jakože to,že mám na tý mapě dobrý skore a znám tam všechny místa na camp neznamená,že mám WH.. Možná jsou na mě všude stížnosti,že se neumím chovat,že nadávám,apod.,ale hraju podstivě bez cheatu..

Výpis z konzole:

[AMXBANS] ================================================
[AMXBANS] Mas BAN pro tento server! (id 64810)
[AMXBANS] Mas PERMANENTNI ban!
[AMXBANS] Duvod banu: 'Wallhack'
[AMXBANS] Zabanovany nick(1): Fallen Angel
[AMXBANS] Tvuj nick: Fallen Angel
[AMXBANS] Zabanovane SteamID(1): VALVE_0:0:1946945869
[AMXBANS] Tvoje SteamID: VALVE_0:0:1946945869
[AMXBANS] Zabanovana IP adresa(1): 213.155.248.198
[AMXBANS] Tvoje IP adresa: 213.155.248.198
[AMXBANS] V banlistu na www.csko.cz muzes zjistit podrobnosti o banu
[AMXBANS] Ban dal admin: slide^
[AMXBANS] Server: csko.cz | COD:MW (de_inferno)
[AMXBANS] Pokud si myslite, ze jste ban dostal(a) nepravem, muzete pozadat o unban na foru csko.cz
[AMXBANS] Oznacte tento text mysi, pravym tlacitkem ho zkopirujte a pak vlozte na forum
[AMXBANS] =================================

slide
28-04-13, 18:48
Wallhack som tam nevidel iba ja ale aj ostatní hráči na serveri :) Asi máš super ultra mega skill keď takto krásne vidíš hráčov za stenou :)

Demo:http://csko.cz/dema/upload/dir/fallenangel.dem

tyger103
28-04-13, 18:58
Takové reflexy jsem ještě neviděl :) Za mě WH,gj slide

kashpi
28-04-13, 19:39
já nevím, hraje dost divně...

Only_Lucker^^
28-04-13, 21:48