PDA

Zobrazit normální verzi : Žádost o práva na Jailbreak 1,2,3



ImGustak
18-05-13, 19:42
Přeji vám dobré ráno/dobré odpoledne/dobrý večer.
Nick ve hře: ImGustak:)
SteamID: STEAM_0:0:57836081

Takže jsem se rozhodl podat žádost o práva na jailbreak 1,2,3. Counter strike hraji cca. 4-5 let. Ná kotelně hraju nějak asi 2 roky. Žádost jsem si podal z důvodu neschopnosti dozorců, porušování pravidel,spamů. Poslední dobou se tyto problémy na Jailbreaku častěji a častěji objevují. Myslím si že na jb není adminů nikdy dost, protože se to musí pořád hlídat. Jelikož jsem jen spešl tak s tím moc nenadělám.. např. když někdo spamuje tak jediné co mohu udělat je přesunout ho do spectu a tam spamuje dále.
Tak a teď bych napsal něco o mně:)
Moje jméno je Honza. Je mi bohužel 14 let (21. července 15). Bydlím ve městě Písek. Studuji základni školu ZŠ Jana Husa 8. ročník. Moje koníčky jsou: Ježdění na freestyle BMX, Fotbal někdy i nohejbal. Na C.s se také učastním některých gatherů, mixů. Zkušenosti mám a dokonce jsem byl bohužel admin na cs-arene. Chápu že tohle budete řešit hned jako 1. věc. Ale někde zkušenosti musím získat. Jsem klidný a jen tak mě nic nenaštve abych udělat nějakou hloupost.
Zkušenosti:
Zkušenosti s modem na serveru mám velmi dobré. Podmínkou na práva na serveru jb je mít spešla, kterého samozdřejmně mám. Admin jsem byl i na cs-arene což jste si mohli všimnout v předešlém odstavci. Do teď toho lituji, že jsem tam podal žádost o práva. Ná serveru se chovám velmi slušně. Pravidla serveru ovládám. Má aktivita na serveru je vysoká 3-5 hodin denně. S adminama na serveru vycházím dobře. Samozdřejmně si nechám klidně od adminů v čemkoliv poradit. Originální hru vlastním. Bohužel jsem si musel C.S koupit 2x, protože ten 1 učet na steamu mi ukradli. A tak jsem si pořídil po nějaké době opět originální hru s kterou hraji do teď. A mimochodem na forum jsem aktivní (tedy aspoň myslím).
Proč právě já?: