PDA

Zobrazit normální verzi : Žádost o práva - Classic - PRIJATY



RifleMan
04-07-13, 16:40
Dobrý den,
jmenuji se Honza - vystupuji s nickem RifleMan. Je mi 20 let a studuji Fakultu strojní v Plzni.

Žádám o práva na serveru classic, který se stal asi jedním posledním serverem, kde hraji (možná ještě dm).

Předem bych chtěl upozornit, že nemám na serveru nahráno (asi) 3 měsíce a ještě jsem nenahlašoval žádné cheatery - spíš bych chtěl vědět, zda to má cenu začít dělat, abyste mi pak nenapsali NE z nějakého jiného důvodu.

Csko hraji 5 let, 3 roky na steamu (poslední rok byla delší pauza kvůli učení) - i tak mám nahráno téměř 3,000 hodin :-)

Co se týče banů - nikdy jsem nebyl nikde zabanován.

Zkušenosti s adminováním 2,5 roku zpátky - Rok jsem působil jako Hl. Admin na (již rozpadlém) portálu CServers.cz (omlouvám se za reklamu) a jako správce fóra a TS3. Mým denním chlebem bylo asi toto: Mít pod sebou cca 50 adminů, kontrolovat jejich činnost, přijímat nové členy do týmu (na základě svého vstupního testu [AMX příkazy, DEMA, orientace CS 1.6]), na druhou stranu i vyhazování lidí, a samozřejmě i banování (když jsem odcházel měl jsem v Banlistu kolem 1000 aktivních banů za cheating s 1 oprávněnou žádostí o UB) - a další starosti/prožitky, co prožívají Hl. Admini.
1 rok zpátky - působil jsem jako Admin CS 1.6 na serveru Playzone.cz (adminoval různé cupy, řešil ligy atp.)

Co se týče zkušeností - myslím, že jich mám hodně - myslím, že se každá dobrá ruka hodí.

Ještě jednou bych chtěl připomenout, že na serveru nemám nahráno (asi) 3 měsíce, a že jsme nenahlásil ještě žádného cheatery. Chtěl jsem se vyhnout situaci, kdy tu budu měsíc nahrávat cheatery, a pak mi řeknete GJ, ale máme plno:-)

Moje ID - STEAM_0:1:30623866

S pozdravem, RifleMan.

BiA Fz
04-07-13, 19:27
Pěkná žádost a není to žádná lama, dneska sem ho viděl pěkně pořešil situaci na Plantu :-D Zatím jsem spíše za JO, i když to tu bude asi chvilku otevřený, než tě lépe poznáme.

matis
05-07-13, 18:01