PDA

Zobrazit normální verzi : chlazení



Kašpi
28-07-13, 20:34
ahoj chtěl bych se zeptat jak mam schladit PC abych si nemusel kupovat př. vodní chlazení. protože když hraju muj ntb celej hoří že by se na něm dali grilovat bifteky a když hraju tak v CSku se mi to docela dost kouše :(


poraďte nebo řekněte co děláte vy ? :D dík

ImGustak
28-07-13, 20:59
Hele mam stejný problém a vyřešil jsem to takhle amatérsky :D: NTB jsem podepřel a místo kde je chladič tak jsem nechal volné a je to trochu ve vzduchu cca. 10cm a jak se to nelepí na ten stůl tak to jede v pohodě.

yadort
28-07-13, 21:25
heh to j jsem jednou dal hadr do mrazáku až byl studenej na led vytáhl jsem ho a dal jsem ho pod ntb

Kašpi
28-07-13, 22:21
chaldici podlozku mam a nevite jak se da zrychlit ten vetrak ? v ty chladici desce ??

Kašpi
29-07-13, 09:00
ok dík ;)

Gladius
30-07-13, 23:20
Chladící podložka z alzy ;) perfektní volba :)

Rail
15-08-13, 23:58
Já jsem si pořídil chladící desku. Je to pod Notebook a jsou na tom 3 větráky.
Už to není tak hrozné :) , ale možná nepřetěžuji počítač jako ty :)

dhaaqu
16-08-13, 10:14
Jestli se ti prehriva ntb, tak je to na 90% zaprasene chlazeni procesoru. Na spodni strane ntb odsroubuj a sundej plastove krytky. V desni dobe prijdou dve moznosti: bud uvidis vetrak procesoru tak ho vycysti treba steteckem a vysaj vysavacem (nebo viz youtube), nebo na nej neuvidis a v tom pripade to dej vycistit treba do servisu. Jestli ho pouzivas uz tak rok, tak ho kazdopadne vycistit brzo musis jinak ti odejde celej. To je bohuzel prave ten duvod proc dneska uz ty vetraky vyrobci delaj nepristupny...

Edit: chladici podlozku pouzivam taky ale bez vycisteneho chlazeni procesoru ti nepomuze a tomu aby se procesor nezaprasoval nijak nezabranis, je treba pravidelne cistit...

514Pro
17-08-13, 18:44