PDA

Zobrazit normální verzi : Movie - reklama na kotelnu



knoxi
10-09-11, 09:42
Chystám se udělat spot (reklamu) na kotelnu. Mám stáhnutý sony vegas 10 pro a adobre after effects. Doudám že to stačí pro začátečníka :D. Takže pokud máte nějaké zajímavé "vychytávky", typi, rady, upozrnění tak sem sněmi.


Jestli někdo z vás rád točí dema, a má pár pěkných, tak je prosím dejte na uloz.to a odkaz mi poslete bud tady na kotelne nebo na e-mail: knoxi.sf@atlas.cz
(nejlépe: nějaký moc pěkný bunnyhop, pak třeba 4 killy za sebou, a nějaký pokažený lj (třeba na 255, ale hodně těsně)

Jsem amatér, tak nečekejte nějaké průlomové video :)

Děkuji

Charon35
10-09-11, 10:27
Takých amatérskych videí tu už pár bolo. Prehrab sa na fóre. Tam máš napísané, čoho sa vystrihať atď. Držím palce. ;)

knoxi
10-09-11, 12:40
Jo bude to práce jak jsem zjistil :D:D ty hlupy dema zabírajů strašně moc, no ale 2 terabity to nezaplni :D:D, horsí je to z anglictinou v programech xD

bones
10-09-11, 12:49
Nechcem ti do toho kecat, si predsa len zaciatocnik ako aj my, ale ked uz intro, tak sa do toho treba obut poriadne. Intro nebude spravene len tak za par hodin, ale za par tyzdnov az mesiacov a musi na tom spolupracovat nejaky team. Ja viem s after effects tiez robit celkom mizerne, ale stacilo by par dni az tyzden sa aktivne venovat tutorialom a navodom a nieco solidne by sa poskladat dalo. Mozem ponuknut material z modelovacich programov to znamena nejake predmety sa mozu otacat, stlacat, premietat jak vas len napadne napr. http://www.youtube.com/watch?v=cdsNF_ZgfBU

Rovnako to chce aj spravnu hudbu a efekty a dalsie blbovinky, ktore ludi len ohuria, najlepsie nieco originalne, pripadne malo zname.

Smile
10-09-11, 13:01