PDA

Zobrazit normální verzi : Penegal, Žádost o Admin práva na CS knife Server - PRIJATY



Penegal
04-11-13, 16:09
Dobrý den, Ahoj

Píši kvůli mému zájmu stát se Administrátorem na Vašich Knife serverech.

Něco o mě.

1) Je mi 18. Let.
2) Jsem z Brna, na Jižní Moravě
3) Studuji třetím rokem střední školu v Brně
4) Rád hraji Různé Videohry, vařím a "Pomáhám lidem"
5) Jsem společenský, rád pracuji v kolektivu.

Obecné informace.

1) Můj nick Jak ve hře, tak na internetu obecně je: Penegal.
2) Moje SteamID je: STEAM_0:0:45055816.
3) Moje IP adresa je: 89.24.155.212.
4) Counter strike hraji pátým rokem na kotelně přibližně půl roku.

Zkušenosti a případná doporučení.

zkušenosti z prací administrátora mám dostatek.
Dělal jsem jak řadového administrátora tak hlavního administrátora a nějaký čas i majitele na menších či větších portálech.
Ovládám Plně jak AMX včetně konzolových příkazů, dále zvládám i základní práci se serverem jako takovým ( Výměna pluginů, map, nastavení cvars atd.)
Jistě se v admin teamu kotelny najde pár mých bývalých spolupracovníků s jiných portálů.
Velmi často musím psát adminům na steam aby se připojili na server a " Sjednali pořádek" (nejčastěji: blokování, "vláčkování" zřídka, ale přeci speedhack atd.)

Pevně věřím tomu že admin Teamu kotelny mám co nabídnout.

Děkuji za pozornost.

S pozdravem Daniel Gregor - Penegal

fake?
04-11-13, 19:34
Takže Penegala znám už ten pátek . Je to v pohodě hráč(kluk) a myslim si , že by se do admin teamu tenhle člověk hodil . Žádost na vyšší ůrovni , a konkuruje i celkem panu Kozuchovi :D Pokud nenajde nikdo na tebe nějakou špínu nebo tak , tak jsem PRO

Britny
04-11-13, 19:38
Penouše znám už moooc dlouho :)) Sice nevím, jak to na knifu chodí, ale do AT by byl určitě přínosem. Zkušeností má až až :))

human
04-11-13, 22:17
Nie som proti ale zatial ani pre. Priklonim sa k vacsine. Na knife ta casto nevidavam.

Britny, ked nevies, tak sa nevyjadruj :/ brzdi to charona a mne davas dovod si rypnut :)

Britny