Zobrazit normální verzi : Zadost o prava na KNIFE server.
ScavenGeR?
05-11-13, 17:58
Dobry den, měl bych zájem o ADMINA na váš knife server.
Moje jméno je Vojta Pošta.
Bydlim na Kladně.
Je mi 17let a studuju Logistické finanční služby.
Csko hraji přes 6let -knife hraju přibližně 3roky .
Na vašem serveru trávím celkem dost času a proto vím jak to chodí.
Amxx ovládám bez problémů.
Pluginy , příkazy a jiné také ovládám.
Můj Nick ve hre: ScavenGeR?
Steam ID: STEAM_0:1:68994601
Steam: scavenger171
Prosim o zpetnou vazbu.
Snad´mi vyhovíte.
Dekuji přeji přijemný zbytek dne.
Ako dlho tu hraješ ? v chatlogu som našiel že od 21.10 co nie je dlhá doba. A už sú tu lepší záujemcovia .
ScavenGeR?
05-11-13, 18:06
Hraju na vašem serveru;) dost dlouho ;) akorat kvuli krádeži meho 1. STEAMU mám již nový.
Na nem +- 220hodin. Scavenger171 muj steam;) mužete kouknout na založení meho učtu ;) je to cca 2mesice
no ta aktivita na fore velmi, ale velmi slaba
ScavenGeR?
05-11-13, 18:23
Pan kotel se nezmiňoval o nějaké aktivitě na forum...viz admin info :)
Pan kotel se nezmiňoval o nějaké aktivitě na forum...viz admin info :)
coze? si myslis, ze tu prava rozdavaju pre modre oci? povedz ako si prispel na chod tohto portalu, alebo ako a s cim si tu pomohol
na fore nie si aktivny
cheaterov nehlasis
na steame strasne malo hodin
posli mi tu tvoj predosly steam...
ziadal si uz niekedy inde o prava?
ScavenGeR?
05-11-13, 18:30
ano žádal :)
ScavenGeR?
05-11-13, 18:31
Knifebotery atd...sem hlásil adminum osobne na steamu viz Does.
ok, tak ja to necham na knife adminov
Kdyby se neotevřel nábor, tak si ještě válíš špeky někde jinde. Co si tak o tobě pamatuju, tak to na admina nevidím.
Jinak
To myslíš vážne ty si žiadaš o práva? Aj keby knife nebol plný práva nedostaneš... na servery nadávaš adminom blockujes a pod.... Určite Nie !!!
Pokial viem, ty si u nas zabanovany za kb a nevrav mi, ze to je nahoda. Aj ked si kupis 30 novych steamov