PDA

Zobrazit normální verzi : Přihláška do Kotelna týmu



AnnoyingGreg
13-09-11, 20:45
Zdravím,
rád bych tu o sobě něco napsal návštěvníkům Kotelny.
Je mi 17 let, studuji na SŠEaS obor informatiky v Ústí nad Labem. Moje začátky online gamingu sahají.. když mi bylo nějakých 12-13 let, kdy mě strýc strhnul do světa MMORPG Ragnarok Online. Začínali jsme oba na serveru CzechRO, kde jsme strávili několik nezapomenutelných let zábavy. Již tou dobou jsem narazil ve hře na postavičku jménem Kotel. Příchodem MMORPG WoW jsem i já patřil se strýcem k přeběhlíkům, co si chtěli vyzkoušet něco nového. Nad touto hrou jsem strávil několik let(obyčejný hráč,GM,administrátor). Díky této hře se mi dostalo základům v navicatu,telnetu, administraci fora , mojí poměrně slušné -pasivně naučené angličtiny..či jednoduché úpravy stránek v HTML,CSS. Prošel jsem řadou serverů a skončil na jednom nejmenovaném serveru jako zástupce admina.(3 roky) Serveru se na mé poměry dařilo- cca 150-200 stálých hráčů a přes 500 uživatelů na dnes již mrtvém foru serveru. Později se server dostal pod portál Paříme.cz a rozrostl se o další server. Přibližně rok na to jsem odstoupil z mého postu. Během mojí administrační činnosti jsem se vracel zpět k ROčku se odreagovat..už si ale nevzpomínám jak..narazil jsem tou dobou na Kotelnu, kde jsme hráli s bratrancem. Byl to malý classic server, kde bylo několik skvělých map jako: rats,widlakof aj. Na portálu
jsem asi třetím rokem. Hrál jsem s několika přestávkama na serverech: Classic,později War3FT, Deathrun,AWP,GunGame,Fy,Zombie a nyní jsem si oblíbil JB. CS jsem prakticky jinde ani neměl potřebu hrát. Líbí se mi místní komunita..a troufám si říct, že až na JB jsem navázal nějaké kontakty.