PDA

Zobrazit normální verzi : Žádost o Admin post



ZeMi7
09-12-13, 10:38
Ahoj,
tímto threadem bych chtěl požádat o admin práva na MC server. Proto bych byl rád, aby se zde nikdo zbytečně nevyjadřoval, a psal jsem jen někdo, kdo může do této žádosti zanést něco smysluplného.


Takže něco o mě:

Jmenuji se Michal, bydlím v Praze a je mi 16 let. "Studuji" na gymnáziu taktéž v Praze. Závodně hraji stolní tenis.


Já + MC:

MC sem začal hrát cca před 3/4 lety, takže si troufám říct, že něco málo umím, a to ať už se to týká RS, stavění, nebo různých příkazů.


"Závěr":

Abych popsal nějaké mé zkušenosti, tak mohu říci, že jsem již dříve adminoval asi na 2 serverech a na dalším 1 jsem působil jako EventMaster.

Na kotlena serveru jsem již nějakou drobnou práci odvedl, takže máte podle čeho posoudit. Samozřejmě, pokud by bylo potřeba, se nebráním případnému testu ma serveru...




Myslím, že už jsem tady toho napsal dostatek, ale pokud by se našlo ještě něco, co by jste rádi věděli, není problém sem měco dopsat.






Předem děkuji za veškeré názory a vyjádření,
ZeMi7

Acid
09-12-13, 10:55
docela pohodová žádost a tento týpek to má v hlavě srovnaný :)

ZeMi7
09-12-13, 11:04
docela pohodová žádost a tento týpek to má v hlavě srovnaný :)


promiňte, že "huntim posty", ale přijde mi slušné na to zareagovat ;)

Takže děkuji moc za kladné vyjádření

Sometypes
15-12-13, 08:17
Žádost jsem jen proletěl očima, abych pravdu řekl, ani jsem to moc nečetl. Prostě jednoznačné pro

AlternativníPravda
15-12-13, 10:14
Když na serveru budeš makat vietnamec na trzisti tak v tom nevidim problem. Ale pockame az se rozbehne server.

pajda
15-12-13, 10:43
Tebe znám jak z Jb tak Mc , snažíš se pomáhat nikdy s tebou nebyl žádný problém když jsem byl na serveru . Za mě Pro :)

ZeMi7
15-12-13, 11:14
WOW... To jsem opravdu nečekal. Děkuji Všem za vyjádření.

Ale do prázdnin musím napsat seminárku a nějakou esej, takže s aktivitou to bude špatné. Ve středu už by to mělo být v pohodě.

Acid