PDA

Zobrazit normální verzi : Žiadosť o práva na furien serveri - PŘIJATÝ



Darongodx
08-02-14, 15:43
Zdravím

Ako si môžete všimnúť v názve tejto témy žiadam o práva na Furien serveroch, ale nemal by som próblem zájsť aj na PB serveri, kde si občas chodím zahrať.Na furien serveroch denne strávim cca 2-4 hodiny, niektoré dni viac, niektoré zas menej.

Niečo o mne
Volám sa Samuel.Pochádzam zo Slovenska konkretne z Košíc.Mám 15 rokov.Študujem na gymnáziu v Košiciach.
Vo voľnom čase si rád zahrám futbal,prečítam knihu a samozrejme zahrám csko.

"Ja a Kotelna"
Kotelnu hrám cca od roku 2011.Začínal som na PB serveri, kde som síce dosiehol pekné umiestnenie v ranku, ale správal som sa tam uplné jak debil..Potom som prešiel k furien serverom, na ktorých hram do dnes.Už to budú také 2 roky s menšími prestávkami.Číterov na furiene momentálne hlásim Virpovi, keď ešte nemal práva tak som ich hlásil do "!" ak si dobre pamätám všetko bolo banned.Nahlásil som číterov aj z iných serverov.Väčšina bola banned, ale bolo medzi tým aj par failov.

Adminom som na žiadnych serveroch ešte nebol, takže s AMX modom nemám žiadne skúsenosti.

K steamu som prišiel tak, že som ho vyhral v súťaži tu na kotelne.Na steame moc nahratého nemám, pretože väčšinou som hrával na Non-steame, lebo steam csko mi pomerne dosť lagovalo.Virpo mi to pomohol vyriešiť a teraz to už šľape ako má.
Moje sid: STEAM_0:1:79405166
Na otázky rad odpoviem.

matis
08-02-14, 15:51
Daron
Tento uživatel zatím nenastavil svůj profil komunity služby Steam.
Pokud tohoto uživatele znáte, povzbuďte ho, aby nastavil svůj profil a připojil se ke hraní!


skus este toto nejako nastavit

E>
+ hlasis cheaterov
+ obrovska snaha

som za CHH len na Furien

Darongodx
08-02-14, 16:08
skus este toto nejako nastavit
Vyriešené už by ti to malo ísť.

Cip3r
08-02-14, 16:08
+ Pěkná žadost, aktivita, skill, rozum.Nejvhodnejší kandidát na furie.Velké + nehraje jb
- Věk.
Jsem pro.

ViRPo
09-02-14, 01:35