PDA

Zobrazit normální verzi : Knife Práva



Amigo
11-02-14, 20:55
Zdravím všechny

Nick ve hře: Amigo

SID: STEAM_0:1:48250190
Hodiny na stemu poměrně málo kvůli nedávnému zakoupení.

Něco málo o mě jmenuji se Honza je mi 17 let pocházím z Ostravy studuji Střední školu technickou a dopravní obor Autoelektrikář.

Zkušenosti s modem knife mám dostačující i na tak krátkou dobu kterou hraju. Blok a vlak rozpozná každý popřípadě KB není problém po menším prozkoumání rozpoznat. Zkušenosti s adminováním nemám příliš bohaté ale po menším zaučení si myslím že není problém. Proč právě já chtěl bych pomoct s vývojem a udržováním portálu (serveru knife). Nechci tady vyprávět že jsem na serveru a jsou tam vláčky a bloky a admin nikde. Taky bych tam nebyl 24 hodin denně každý má svůj osobní život. Co e týče mého vyjadřování na serveru není to úplně dokonalé ale určitě se to dá zlepšit. Nemám rád když si tam přijde nějaký namachrovaný borec který to neumí a začne každého dobrého hráče obviňovat z Knife botu nascriptovaného cfg atd... S lidmi tak s adminy vycházím poměrně dobře poslední dobou mám celkem nízkou aktivitu z důvodu nemoce kterou prodělávám. Když se na serveru porušují pravidla kontaktuji bud samotné adminy nebo píšu do admin chatu.

zatím nemám žádný ban ani u vás ani nikde jinde.

Děkuji za vaši pozornost.

matis
11-02-14, 21:13
Total Connection Time: 0d 01:03:18h

trosku malo

- na forku ziadna aktivita
- hlasil si niekomu cheaterov?

Amigo
11-02-14, 21:14
Hlásil jsem do amin chatu nebo adminům osobně

Penegal
11-02-14, 22:09
Potkávám tě tam je zřídka kdy, přesto že mě máš na steamu, ještě si mi nic nenahlásil, myslím si že to na admina určitě nestačí, bohužel Proti

Amigo
12-02-14, 10:43
Díky za názor :)

Amigo
14-02-14, 19:44
Vyjádření dalších adminů?

hofy
14-02-14, 21:52
Poprosím tě o:
- nastavení veřejného Steam profilu
- připojení s Non-Steamem do hry (stačí jen něco napsat do chatu - pod svým nickem, pak se můžeš odpojit)

Díky.

Amigo
14-02-14, 21:57