Zobrazit normální verzi : Žádost o práva - Classic - PŘIJATÝ
Maaaaaaaaaaja
12-02-14, 15:40
Ahoj, chtěl bych tímto zkusit podat žádost o práva na Classic server.
SID: STEAM_0:0:33293522 (http://steamcommunity.com/profiles/76561198026852772?l=czech)
Jmenuji se Marian, je mi 25 let, jsem z Karviné, studuju v Brně MU. ............ Co se týče CSka, tak hraji od roku 2004 (9,5 roku) s nějakými pauzami, steam mám necelé 4 roky. Na Classic serveru hrávám denně. Tady na Kotelně je to asi 4-5 měsíců, což uznávám, není moc, samozřejmě Kotelnu jako každý, kdo dýl hraje CSko, znám x let, ale hrával jsem na portále, kde jsem byl chh, pak jsem měl přes rok pauzu.
Důvodem, proč píšu žádost, je asi to, že na Classicu je na můj vkus až neúměrně moc cheaterů a adminů/chh tam moc nepotkávám. Často vídávám jen Esa, sem tam i jiné, výčty tu dělat nebudu. Adminům přes steam jsem nepsal (navíc tu nemáte nikde na adminy vypsané kontakty, to podle mě není dobře), přes ! jsem dostal 1 odezvu snad z 15 pokusů (nepočítám to) a dokonce jsem se i setkal se situacemi, kdy admin nereagoval na hlášení ani přímo na serveru. Nemám v úmyslu nikoho očerňovat, spíš to berte jako důvody, co mě vedou k žádosti. Tu na webu jsem hlásil jen pár případů cheatingu. Abych nezapomněl, ve hře jsem tu hrál pod nicky MARIAN, 29, neun-und-zwanzig, KA-4 LEGEND.
Co se týče nějaké praxe, tak 3 roky jsem působil jako chh na dnes již nefungujícím portálu cs.czbf.net (v chh týmu jsem byl i s fnym, který, jak jsem viděl, tu má taky žádost), takže nějaké znalosti a zkušenosti s cheaty a amx modem mám.
Tak díky za přečtení, názory atd. Dotazy klidně zodpovím. Přeji hezký den.