PDA

Zobrazit normální verzi : Žádost o administrátorská práva



TheSpectator
07-10-11, 18:03
Zdravím všechny,

Vzhledem k tomu, že administrátoři serveru hide and seek nemohou pokrýt 24hodinový uptime serveru , jsem se rozhodl podat žádost o práva a nabídku výpomoci právě zde. Pokud vznikne Hide and Seek Training, nebo Bhop server, rád se budu realizovat i zde.

Ze života :

Jmenuji se Matouš „TheSpectator“ Blažek, je mi 14 let a pocházím ze Středočeského kraje a studuji Gymnázium Zikmunda Wintra v Rakovníku. Mluvím aktivně Anglicky a (velice) pasivně Německy.


K přihlášce :

Odkaz na steam community : http://steamcommunity.com/id/ajeto
Steam ID : STEAM_0:1:36151377
Steam Nick : shortym

Na serverech mě můžete potkat nejčastěji pod nicky sPECIAL SPECTATOR, TheSpectator, Theese Pectator a další.

Zkušenosti s amx modem samozřejmě mám, z pěti nejmenovaných portálů (čtyři stále běží, mohu poslat skrz pm)

Jsem si jistý, že mě minimálně několik hráčů (či aminů) odsoudí kvůli věku a registraci na fóru, to ovšem neznamená, že kotelnu nesleduji již od doby „phpbb fóra“.

Děkuji za přečtení a potažmo vyjádření.


S pozdravem,

Matouš „TheSpectator“ Blažek

tdown
07-10-11, 18:06
Já jsem pro, hrávám s ním na bhop serverech a i tu na hns, a pomáhá hráčům, je aktivní.

Rixie
07-10-11, 18:07
Si schopný hráč, z žádosti je vidět že v té gebuli něco máš a co říkal taaNz0 tak prý dost pomáháš ostatním hráčům. Jednoznačně PRO :).

ZEUS
07-10-11, 19:48
Žádost pěkná, ale já bych měl otázku. Jestli bys mi mohl poslat názvy těch portálů, kde si dělal admina. Díky.

TheSpectator
07-10-11, 20:58
Vyřešeno skrz PM. Pokud je chce i někdo další, neváhejte se na mne obrátit.


Všem hráčům, adminům, i šmoulům děkuji.

Lynviy
07-10-11, 21:48
Také prosím o zaslání portálů. Díky ;)

EDIT: Fungujou mi pouze 2 weby, ale ten první vypadá vcelku rozvinutě, takže si tam nabral určitě mnoho zkušeností.. dávám Ano ;)

dtr
07-10-11, 22:18
Jsem pro, aniž bys mi musel posílat nějaký romantický pm.

ZEUS