Přihlásit

Zobrazit normální verzi : UshiaK' - BB

TeeN!ne
08-03-14, 13:57
STEAM Nick/Herný Nick: Ush!aK'

Web Nick: TeeN!ne

SID: STEAM_0:0:59385050

Herný Skype: ushiak.ucho

Vek: 15

Niečo o mne: Volám sa Tomáš a "študujem" v 9. ročníku na ZŠ. Žijem v malej dedinke menom Svinná (okres Trenčín). Rád bajkujem a vždy po škole zapínam CS-ko a SFGame. Môj priemerný hrací čas za týždeň je cca 24 hodín/1 deň (priemerne 3+ hodiny denne). Na kotelne hrávam od 12-tich rokov. Začínal som tu s PB, neskôr som hrával Furien, po čase ma kamoš prehovoril na COD:MW a teraz som skončil pri BB.

Prečo práve ja: Ako som už spomínal na BB hrávam aktívne asi 3 hoďky denne. Počas hrania sa stretávam s nejedným blokerom/vulgárnym hráčom... Myslím, že na BB by bolo lepšie mať aj jedného Admina "Cleanera", ktorý by riešil blokerov a iných hráčov, ktorí znepríjemňujú hru ostatným. Čo sa týka nahlasovania hráčov ešte som s tým nemal skúsenosť. Samozrejme, že viem ako "zrobiť" demo a tak... Ale ešte som sa s tým nemal komu zdôveriť.

Záznamy: Na tomto portáli som už bol zabanovaný... ale nie priamo ja. Možno si teraz budete hovoriť, že táto výhovorka je dosť lacná a ohraná. Ale je to pravda. Keď chodím na víkendy k otcovi do BA nie som jediný, kto používa internet. Používa ho aj jeden môj kamoš viď. http://csko.cz/forum/showthread.php?...Ban-nepr%E1vom. To bol aj dôvod na kúpu CS-ka cez STEAM, ktorý už mám viac ako rok.

Vopred ďakujem za vaše odpovede a oznamujem, že moje kontakty na STEAM-e sú minimálne.

hofy
08-03-14, 14:14
Myslím, že na BB by bolo lepšie mať aj jedného Admina "Cleanera", ktorý by riešil blokerov a iných hráčov, ktorí znepríjemňujú hru ostatným. Čo sa týka nahlasovania hráčov ešte som s tým nemal skúsenosť. Samozrejme, že viem ako "zrobiť" demo a tak... Ale ešte som sa s tým nemal komu zdôveriť.

Dneska jsem tě tam slapoval kvůli spolupráci s protihráčem, zároveň jsem tě zabil za porušení pravidla o střílením do cizího kempu. Takže za mě asi ne.

matis
09-03-14, 12:53