PDA

Zobrazit normální verzi : Žiadosť o vstup do AT . Hax



Hax
14-04-14, 23:20
Ahoj volám sa Gustáv mam 15rokou som zo SK Košice- okolie Študujem ako ELEKTRO technik

Záľuby : futbal , CS 1.6 a tak behanie po vonku s kamarátmi

CSKO hrám už dlchšiu asi tak rok rok a pol s prestávkami vlastne najčastejšie hrám CPT 1,2 viac menej skôr menej aj DM,GG :D na steame mám nahraté 507 Hod . STEAM_0:0:61748799 IP: 78.98.205.24

Prečo vlastne chcem byť v AT: ja si myslím že som celkom aktívny na CPT a dosť často sa tam chodia zabávať nejakí chetery a nahlasujem ich na steame aj cez ! Viem že AT je dosť zaneprázdnený . A tak by som veľmi rád pomohol z chodom aspoň niekoľkých serveroch tým že by dohliadal na hráčou a pomáhal im z ich problémami ktoré sa dajú vyriešiť v kategórii AIM: AIM,FUN (capture the flag, deathmatch, gungmae.... )
Na steame nahlasujem asi tak grifin,because,smookymu (keď som ho mal v priateoch teraz už nemám), hetcssssssovi na JB a cez ! tak isto

because
15-04-14, 06:28
Potvrdzujem ze mi hlasi :)

mirous
15-04-14, 09:32
Z GG si Tě moc nepamatuji, jako něco mi Tvůj nick říká, asi jsem Tě tam i viděl někdy, ale nepamatuji si, že bys něco hlásil. Měl si tu jeden ban za kopírování nicku (no budiž, to je kravinka), jen tři příspěvky na forku, nikoho si zde nenahlásil..nějak nevidím ty zkušenosti, ale jestliže Tě ostatní znají a potvrzují hlášení, tak proč ne.

Hax
15-04-14, 13:32
Viem že si ma asi nevidel nevidel na GG pretože tam hrám ak sa nudím ale viac hrajem CPT . A ďakujem za tvoj názor :)

mirous
15-04-14, 13:45
Ten nick je mi povědomý, z nějakého serveru Tě znám, ale asi se moc neprojevuješ. Což je na jednu stranu možná dobře :).

Bager258
15-04-14, 14:24