PDA

Zobrazit normální verzi : Jailbreak 1, 2



Larodar56
24-10-11, 21:19
Ahoj, chtěl bych poprosit o práva na servery jailbreak 1 a 2.

Někteří z vás co sem přijdou dávají palečky automaticky dolu, chápu měli jsme svoje neshody. S UFOuskem a spol. jsem se prostě nepohodl ale rozhodl jsem se že to můžu hodit za hlavu a tak to prostě udělám. 56! I přesto že si ufo o mě myslí že jsem retard, tak ho prosím aby se nevyjadřoval hloupostmi jako na některých žádostí o práva.
Ano, blbosti a hlouposti jsem psal do některých příspěvků. Nehodlám tu rozehnávat vulgaritu apod.
Bydlím v Praze, je mi 15 let a studuji na SOŠ mult. a prop. tvorby S. R. O.
Mezi mé zájmy a koníčky patří hokej, paintball a práce s photoshopem, zbytek informací můžete najít na 1. žádosti o práva - http://csko.cz/forum/showthread.php?1602-%8E%E1dost-o-pr%E1va nebo vám můžu poslat přes PMku.

V minulé žádosti jsem žádal o práva na více serverech, tu žádám pouze o práva na oba jailbreaky. Někteří si mysleli, že bych byl neschopnej na většině z těch serverů, které jsem vypisoval. Na JB jsem si jistý, že bych průser neudělal, pokud si myslíte opak budiž.
Na Jailbreaku hraji každý den, tak si myslím že by nebyl problém to uhlídat.
Proč jsem se tak ulítle rozhodl o práva? Je to více důvodu ale vyjmenuji jen jeden: Já prostě nemůžu vystát jak dá týpek 4 free killy přímo před adminem a ten nic neřeší. Včera už bylo dostatek free killlů, že jsem se prostě rozhodl požádat o práva

Můj steam: http://steamcommunity.com/profiles/76561198028616082
Prosím vyjadřujte se rozumně a nepište sem kraviny.
Doufám že mám alespoň nějakou šanci.

Karl0s
24-10-11, 21:29
http://www.youtube.com/watch?v=oavMtUWDBTM

ne

Larodar56
24-10-11, 21:31
Moje očekávání se naplnilo, trollparta se začala vyjadřovat! A klasicky retardovaně!

AnnoyingGreg
24-10-11, 21:40
Já prostě nemůžu vystát jak dá týpek 4 free killy přímo před adminem a ten nic neřeší. Včera už bylo dostatek free killlů, že jsem se prostě rozhodl požádat o práva