PDA

Zobrazit normální verzi : Žádost o CHH na aim servery



UNHCZ
06-07-14, 14:30
Dobrý den, rád bych požádal o CHH na střílecí servery.

Něco o mě : Je mi 15 let a žiju v malebném městečku jménem Jemnice. Rád sportuji, hraji floorbal a fotbal. Momentálně studuji na Střední škole průmyslové v Jihlavě v oboru strojírenství. můj sen vždy byl práce v Jaderné elektrárně v Dukovanech, ale byl jsem přemluvený rodiči k tomuto. Mezi mé další záliby patří : ježdění na kole, sportovní rybolov a ježdění na Jawě.

Já a CS 1.6 : Tuto bezvadnou hru jsem poprvé zapl ve škole, když jsme si měli něco najít, ale já už byl připravený z domu. Zezačátku jsem hrál na Kámošově serveru kde to stálo za prd.
Hned jsem si oblíbil servery DR. Chodil jsem na ně často. A potom mi kámoš ukázal JailBreak.

Já a Kotelna : Na tomot výborném portálu smrdím skoro už 5 roků. Ze začátku jsem hrával na Deathrunu a potom na Fy a Aimu. Pak jsem asi 3 léta strávil hraním JailBreaku. Kde mě lidi brali a já bral zase je. Potom nastala taková bouřlivá doba jménem Forum. Psal jsem na Forku sračky, kterých teď lituji. Nepohodl jsem se s mnoha adminama, kvůli tomu jak se smáli mojí demenci. Vím beru je za slovo. Byly to dny, kdy jsem byl uplný debil, který psal sračky do Chatoxu, ale to už jsem odbočil. Poslední dobou hraju na GG a na Fy společne s CTF.

Proč zrovna já? : Nad toutou věto jsem hodně přemýšlel. Vím že zde jsou i lepší kandidáti, než jsem já. Nahlásil jsem pár cheatrů Bekozovi a Zoyerovi. a Eustovi na Forku jsem nahlásil 3, jinak všichni hlášení jsou banned.

Co bych dělal pro Kotelnu: Kotelna je můj nejoblíbenější portál, na kterém hraju porád. Kdybych byl CHH tak bych se snažil chodit na všechny hlášení, protože vím jaká je práce admina težká tak bych jim chtěl rozhodně pomoci.

Moje zkušenosti s AMX : Zkušenosti s AMX nemám žádné, protože jsem nebyl nikdy a nikde adminem. Rád bych se to naučil.