PDA

Zobrazit normální verzi : Žiadosť o práva - knife a deathrun



nikiii
21-07-14, 15:21
Zdravím, touto žiadosťou by som chcela požiadať o práva na knife a deathrun.

Volám sa Nikola, mám 16 rokov a študujem v Prievidzi. CS 1.6 som prvý krát zapla pred rokom. V hre ma môžete nájsť pod nickom By;Nikoleta#. Kotelna bol asi druhý portál čo som zapla a ostala som tu kvôli rovnováhe medzi VIP a obyčajnými hráčmi. Najčastejšie hrávam na servery knife a deathrun. Občas zavítam aj na aim server, ale to len zriedka. Na servery som ochotná tráviť dve hodiny denne. Moje koníčky sú basketball, golf, futbal.
Na servery sa často vyskytuje block a vláčik, tomuto by som chcela zabrániť. Chcela by som spríjemňovať hru ostatným hráčom. Na deathrune by som ustrážila púšťanie pascí a urážky medzi hráčmi. Viem, že sa tam často nevyskytuje to púšťanie pascí, ale pre každý prípad si myslím, že sa tam niekto hodí.
Skúsenosti nemám žiadne, ale verím, že by sa ma nejaký fešný admin chytil a zaučil ma. Som veľmi učenlivá a chápavá, takže v tomto by nebol problém.

Steam:STEAM_0:0:27259083
Skype:nikolinka_pikolinka1998

Prípadne mi môžete poslať PM na fórum.
Ďakujem za prečítanie a názory.

human
21-07-14, 15:25
Ahoj, na knife som zatial urcite proti. Tam treba niekoho, co tam uz ma nieco odohrate.
E: Na zaucanie je nas tu dost :D

mija.
21-07-14, 15:25
Tak na knife by to chcelo zase neaky čas kedže teraz práva dostal Smith, myslím si že dalšieho admina tak skoro nebude potreba, čiže zatial proti.
E: Ak chceš aby ta niekto chytil tak to radšej skus v reále a ne v csku, toto neni zoznamka :-D

hofy
21-07-14, 15:32
Na deathrun vůbec není potřeba speciální admin, mačkání pastí za CT se tam děje pouze výjimečně a vulgárnost se až tak neřeší, navíc DR je v tomto případě docela klidný server.
Na knife to chce vždycky i nějaké zkušenosti ke knife cheatům, protože nejde jen o banování vlaků. Zatím jsem od tebe neviděl žádné hlášení.