PDA

Zobrazit normální verzi : Žádost o práva



Giussepe
04-11-11, 21:27
Zdravím, tak jsem se rozhodl že taky skusím nabídnout svoji maličkost, abych mohl pomoci kotelně.
Jmenuji se Vojta, je mi 16 let, pocházím z východních čech. Studuji na střední průmyslové škole obor IT a jsem v druhém ročníku.
Moje zkušenosti s CS... Counter-strike hraju už nějakých 5-6 let, začínal jsem na 1.5ce. Zušenosti s AMX nějaké mám, byl jsem admin na dnes už asi (pokud vím) zaniklém portálu SteadyNET. Ovšem už to nějaký ten pátek bude, takže bych si to musel trochu osvěžit a oprášit.
Na kotelně hraju už přibližně rok, ale na mém steamu moc nahraného času nebude poněvadž jsem ho nainstaloval až dnes, z důvodu že ho měl půjčený můj bratr.
Jinak nejvíce času na kotelně trávím na serveru War3ft, kde mě zná už mnoho lidí, ale rád také zajdu na server AIM.
Moje Steam ID: STEAM_0:1:10576153
Nick ingame: >>De$tInY<<
To bude asi vše, už mě nenapadá nic, co bych Vám mohl o sobě říct. Těším se na Vaše verdikty a pokud to nedopadne, tak nic. Chleba levnější nebude :)
S pozdravem Vojta

ZEUS
04-11-11, 21:47
Vulgarita na serveru skoro žádná, ale co mě doopravdy dostalo byla diskuse na serveru, zda jdou cheaty na steamu nebo ne a ejhle na co jsem nepřišel.

21:08:04 <STEAM_ID_LAN><77.236.192.102> *SPEC*>>De$tInY<< : uz ho nemam ale mal som multihack a ten ani VAC nepoznal

Možná by to chtělo trošku více komunikovat s fórem. Počkám si na kolegy.

Giussepe
04-11-11, 22:00
ano multihack jsem opravdu měl, ale věř nebo ne, použival jsem ho jen s BOTama. No abych pravdu řekl, jednou jsem ho vzal i na server ale americký abych českým hráčům nekazil hru. Prostě chtěl jsem si to ozkoušet jak ty hacky fungujou, jak to vypadá... protože skoro vždy se ve mě trochu začne vařit krev, když nekteří nezkušení hráči dostanu hlavu a hned vidim v chatu: Cheater! AB! apod... Tolik asi k mému využití hacku.

Ciper
04-11-11, 22:03
A od kdy máš steam, že si žádal o přendání nicku na steam a vip?

Giussepe
04-11-11, 22:10