Přihlásit

Zobrazit normální verzi : Žiadosť o práva na AIM sekciu (vrátenie práv)

Bager258
02-02-15, 08:30
Dobrý deň milí admini. Týmto by som chcel požiadať o admin práva na AIM servery, vlastne o znovu pridanie admin práv. Teda skôr o Trial Admina.

Niečo o mne :
Volám sa Michal, mám 16 rokov a pochádzam zo Slovenska z mesta Trenčín. Chodím na SPŠ (Strednú priemyslenú školu) zo zameraním na elektrotechniku a IT. Študujem 1 rok. Moje záľuby sú hlavne v športe najmä futbal, basketbal a už aj volejbal. Taktiež dlho sedávam pri PC a hrám hry a to najmä csko. Venujem sa tiež rodine, kamarátom a najmä priateľke.

Skúsenosti :
Skúsenosti z admin právami mám dosť veľké keďže admina som robil už aj tu, určite to každý vie, no práva mi boli odobraté kvôli failom. Poučil som sa a viem, že som urobil chybu, že som konal neuvážene a zbrklo a že som si nedal radu od skúsenejších adminov. Bola to moja blbosť a veľká chyba. Cheaterov rozpoznám, hlásim stále čo môžu aj potvrdiť admini. Hlásim či už cez "!" tak aj na steam alebo na fórum.

Z hry :
Práva žiadam hlavne na DMFFA kde hrám najviac. Hlstats - http://csko.cz/statsx/hlstats.php?mode=playerinfo&player=1920629
Potom hrám d2 only, sem tam zájdem aj na War3FT. Medzi časom som hral aj JB len 4fun nič iného trošku pre zábavu. Sem tam som zahral ešte na inferno only.

Meno in-game : baGEr | ;258
SID : STEAM_0:0:78198621
nová SID - STEAM_0:1:103063304

Kto nevidel tak tu je stará žiadosť - http://csko.cz/forum/showthread.php?28968-%8Eiados%26%23357%3B-o-pr%E1va-na-War3FT-P%26%23344%3BIJAT%DD-(CHH)-1-12-2014-ODOBRAT%C9

human
02-02-15, 08:33
Skusal si to nedavno a mal si viac failov jak polovica at do kopy. Proti

Bager258
02-02-15, 08:36
Neviem či si to vôbec čítal ale tak