PDA

Zobrazit normální verzi : Žiadosť - Jump sekcia



Mrs.Bailey
03-02-15, 16:14
Dobrý deň,
Chcela by som požiadať o práva na Jump sekciu.

- Vek: 20
- Bydlisko: momentálne Haarlem, Holandsko
- Zamestnanie: Študentka

- Skúsenosti: AMX ovládam na 95%, na nemenovanom portály som mala na starosti Jump, Deathrun a HNS server to zahŕňalo aj prácu s pluginmi. Portál sa rozpadol ale skúsenosti prišli a ostali. CS hrávam približne 7-8 rokov s veľkými pauzami kvôli štúdiu ale teraz je to už v poriadku. Na vašom portály približne rok, s krátkymi pauzami.

- STEAM ID: STEAM_0:1:44812241
- Meno v hre: Mrs. Bailey
- Meno na steame: Mrs. Bailey

- Aktivita: Približne 5-6 hodín skoro každý deň, zvyčajne vo večerných hodinách, na Vašom portály hrávam zvyčajne Jump,Bhop,Surf,JB a sem tam niektoré AIM servery.

- Niečo o mne: Momentálne študujem angličtinu v Amsterdame (úroveň C1) a mám pred sebou výber vysokej školy takže mi to trhá trochu aktivitu, CS hrávam vo voľnom čase ako som spomínala tak zvyčajne v noci, som komunikatívna a poradím keď viem. S admin teamom nemám žiadné problémy (teda si myslím :smart: ). Je pravda že mám málo príspevkov na fóre, ale nepúšťam sa zbytočne do niečoho do čoho ma nič nieje.

Neviem čo ďalej doplniť, keď tak odpoviem na každú Vašu otázku.

ďakujem za pozitívne aj negatívne odpovede.

:bye:

ZeMi7
03-02-15, 16:41
Nemyslím si, že je na tyto servery potřeba admin. Většinou je jen potřeba admin na změnu zabugované mapy a to tam doběhne kdokoliv z aimu třeba.

Jediné, kde by byl admin potřeba je hns, ale tam podle chatlogu nehraješ skoro vůbec a i podle tvých slov "zriedkavo".

Mapu změní kdejaký trouba a cheaty se přinejhorším zabanují zpětně z hlášení.

Tvá hlášení na forku žádné (spam nepočítám) a ingame jsem si taky ničeho nevšiml.

Takže PROTI.

Facened
03-02-15, 16:52