PDA

Zobrazit normální verzi : Admin Rights - AIM sekcia.



ebonko
04-02-15, 21:41
Ahoj,
Volám sa krstným menom Ján (pre kamarátov Jano/Janíčko :D ) ... A chcel by som sa pridať do admin týmu portálu "Kotelna". Ako som si všimol máte to tu rozdelené do sekcii a teda jednoznačne by som chcel požiadať o práva na AIM servery, keďže väčšinu svojho času trávim na serveroch gungame a deathmatch.
Niečo o mne?
Čo by som vám povedal... Moje meno už viete, mám 19 rokov a pochádzam z jedného z väčších miest Slovenska a to je Žilina. Aktívne sa venujem futbalu a preto vám aj nemôžem sľubovať, že na serveroch budem bývať 24 hodín denne ako to niektorí sľubujú. Aktívne ešte študujem a aj pracujem, v podstate brigadujem popri škole.

Teraz k csku.
Prečo kotelna? Mám rád keď vedenie vychádza zo zamestnancami a nie, že vedenie šikanuje zamestnancov. Tým narážam nato, že loajalita vedenia kotelny ku hráčom je naozaj vynikajúca. Na serveroch si zahrá aj obyčajný hráč a VIP hráč má naozaj len minimálne výhody a musí pochopiť to, že prispieva na chod tohto portálu. Ja to robím osobne veľmi rád a som ochotný prispieť aj viac. Hráč sa tu jednoducho cíti ako má. Jeden nemenovaný portál má hráčov len nato, aby ich oškĺbal z peňazí, ale o tom potom.
Prečo tu vlastne žiadám o práva?
Áno je to možno zbytočné, pretože nahlásenie cheatera cez ! alebo natočenie dema a následné nahlásenie tu na fórum je to najmenej. Ale predsa len to trvá nejaký čas a veľa hráčov odrádza, keď je na servery cheater, vlastne to odrádza aj moju osobu a väčšinou zo servera odídem. Tým narážam nato, že je to jeden z dôvodov prečo ja, na serveroch kde žiadám práva trávim prevažnú väčšinu svojho "gemblerského času". Ten bol / je naozaj veľký a to na starom steame, ktorý som už predal som mal nahraté niečo cez 2000 hodín za rok a pol hrania. Teraz mám pochopiteľné nový.
Moje skúsenosti?
S adminovaním mám skúsenosti naozaj veľké. Adminoval som na troch portáloch. Jedným z nich bola práve kotelna.