PDA

Zobrazit normální verzi : Žiadosť o práva na CTF servery



Dom!n!k
07-02-15, 18:18
Dobrý večer, touto témou by som si chcel požiadať o práva na CTF servery (aim sekcia).
Vek: 17
Moje bydlisko: Nemšová, okres Trenčín
Záľuby: Vo voľnom čase sa venujem futbalu, editovanie videií, hranie počítačových hier.
Niečo o mne: Ahoj, volám sa Dominik, bývam v Nemšovej. Študujem na strednej odbornej škole v Dubnici nad Váhom. Baví ma programovanie CNC strojov. Bol som adminom na portáli...(nechcem robiť reklamu ale ak by to bolo nutné, poslal by som link do súkromnej správy) približne 2 mesiace na zombie serveroch pred cca dvoma rokmi.
Môj nick v hre, Steam ID: KOMBAJN STEAM_0:0:33988930
Dôvod prečo by som mal dostať práva: Som bezproblémový hráč, trpezlivý, nedám sa len tak ľahko vytočiť, nenadávam, mám dobrú aktivitu na serveroch, AMX ovládam.

Ak by niečo chýbalo, hneď to doplním.
Teším sa na Vaše vyjadrenie.

dhaaqu
07-02-15, 18:51
Na CTF nějakou dobu hraje, skill mu šel za poslední dobu nahoru, už ví jak na to. Na serveru se chová bezproblémově.
Mně nikdy nic nenahlásil, na fóru 4 úspěšná hlášení a tohle bude potřeba dohnat.

Jaké bylo tvé NS a jak dlouho máš steam?

Dom!n!k
07-02-15, 18:58
NS som bol chvíľku, hru som spoznal cez brata, ktorý to tiež hrával. Po určitej dobe (cca 2-3 mesiace hrania) som si kúpil originál hru. A čo sa týka tých nahlásení, klokanovi som pár posielal (nadávky, spam, z toho 1x aimbot+wh)
Rád by som videl vyjadrenia od adminov.

Samco
07-02-15, 19:02
Môj hlas veľa znamenať nebude, ale len toľko, že je seriózny, má brain, skill, je slušný a rozhodne vie veci riešiť s chladnou hlavou.

Dávam (bezvýznamné) PRO

dhaaqu
07-02-15, 19:05
Na vyjádření celkem spěcháš teda na to, že ta žádost tu není ani hodinu...
A kdo je "KolaaC" AKA "CST-Player"?

Dom!n!k
07-02-15, 19:08
Môj mladší brat (NS-sák) ten sa zas dostal k tej hre cez mňa :-)

Klimax
02-04-15, 12:06
Zdravim. Kombajna na ctf stretavam casto, skill ma, brain pouziva a vek +