PDA

Zobrazit normální verzi : Žiadosť o práva na Base&builder



vili zanej
14-02-15, 17:32
Ahojte,

Nakoľko hrávam mod basebuilder uz dosť dlho a vidím aká je na Basebuilder aktivita adminov, tak by som rád požiadal o post admina.
Pre to, aby som sa stal adminom robím čo to dá.Hlásim bugy,nahlasujem cheaterov/ľudí čo porušujú pravidlá.
Chceaterov som najskor hlásil Ciperovi/Doesovi na mail z dovodu že mi nešlo nahrávať demá na forum.

Tak a teraz niečo o mne:
Moje pravé meno je Daniel Gabko, narodil som sa v Považskej Bystirici 11.2.99
Pochádzam z Dohňan, to je taká malá dedinka v Púchovskom okrese.
Medzi moje záľubi patrí hranie hier a hranie futbalu.
Som spoločenský a celkom obľúbený vo spoločnosti. Viem sa zabaviť skoro vždy.
Študujem na SOŠ T.Vansová, Púchov odbor: Prevádzka a ekonomika dopravy, 1. ročník.

Moje prínosy pre kotelnu
Myslím si že budem dobrým prínosom pre basebuilder, nakoľko tam vidno len zriedkavo adminov a ľudia si robia čo chcú.
Tým myslím napríklad to že sa nezabíjajú a pod.


Aktivita na kotelne
Na kotelne hrám od vtedy, keď mi bratranec ukázal ako sa hrá Zombie to som hral asi 2-3roky + prestávky
(za mená BabkinVIPInternet/BabkinInternet,CSCoran/CSCoranVIP a Vili Zanej),
potom som začal s Basebuilder.To som hrával na NS, neskor som si kúpil steam.
Cez steam hrám 1rok a mám tam nahraných okolo 1260hodín.
V podstate sa snažím byť veľmi aktívny, snažím sa pomáhat čo to dá ako ste si mohli prečítať vyššie.
Na csku denne bývam v rozmedzí od 4-10hod.Ale tento posledný mesiac som na BB moc nebol riešil som problém s internetovým pripojením.

Skúsenosti s adminovaním?
Ťažko sa mi to píše ale adminom som ešte nikdy nebol aj keď mi to veľa ľudí sľubovalo,
aj tak potom ten sľub nedodržali.Ale aj napriek tomu amx_.. docela poznám a tie čo neviem sa ľahko naučím.

Moje bany
Mám tam 1 perma ban za AB+WH, ktorý už nikdy nezopakujem.
Ďalej tam mám ban za NK, ktorý som nezopakoval, zabíjam všetkých koho dobijem, dobehnem :D.