PDA

Zobrazit normální verzi : Žiadosť o práva na servery COD:MW - PRIJATA :D



SuZ
05-06-15, 23:25
Zdravím všetkých, týmto by som chcela požiadať o práva na servery COD:MW.
Volám sa Zuzana, mám 17 rokov a bývam v jednej dedinke na severnom Slovensku. Momentálne študujem už druhý rok na strednej škole.
K csku som sa prvýkrát dostala pred +- 5 rokmi. Priviedol ma k tomu brat a chodili sme spolu hrávať W3 mód na portál, ktorý po zmene ip adries serverov dosť upadol. Za tie roky bolo však dosť prestávok, najdlhšia bola takmer ročná. Po tejto odmlke som zavítala pred rokom aj pol na Kotelňu, kde ma csko začalo baviť viac než kedykoľvek predtým. Konkrétnejšie to boli servery COD, kde si chodím zahrať hlavne for fun. Taktiež často zabehnem na DM, oprášiť trochu aim.
Za ten čas čo trávim na serveroch, neraz sa stretávam s priestupkami, či už menej alebo viac závažnými. Práve kvôli tomu žiadam o práva, pomocná ruka pri ich riešení sa vždy zíde. Koderov hlásim cez /cheater, čož býva za poseldnú dobu vo väčšine prípadov rýchlo a kladne vyriešené. Ak nestihnem nikoho zavolať alebo pozerám spätne hltv, tak aj na fórko sem-tam čosi nahlásim. Hlásenie cez steam veľmi nepreferujem, i keď už párkrát museli admini, ktorých mám v kontaktoch, znášať moje otravovanie :D.
Adminkou som zatiaľ nebola, takže s amx nemám žiadne skúsenosti. To by ale nemal byť problém, určite sa nájde niekto, kto ma rád priučí :).
Na moje SID na Kotelni žiadny aktívny ani vypršaný ban nemám. Jeden ban som avšak už dostala a pre stalkerov ušetrím robotu, TU ( http://multi-head.pl/topic/56427-ub-unban-server-dd2dm/) mi do hodiny aj udelili UB.
Pokiaľ budete mať akúkoľvek otázku, kľudne sa pýtajte.
SID: STEAM_0:1:38968037
Profil: http://steamcommunity.com/id/suzzz
Prajem pekný zvyšok dňa
SuZ

HSMartinka
05-06-15, 23:47
Ja som za i keď ju nepoznám, jej hlásenia vidím stále, má veľa nahlásených,čiterov rozozná tak prečo nie !? ZA

Chemo
05-06-15, 23:52
Ja som ZA. :thumbup: