Zobrazit normální verzi : Práva na Basebuilder
Zdravím, Takže som tu znovu minule to bolo zamietnuté lebo ma nikto nepoznal a nevedel som nahlasovať nebol som zvykutý.Už to tak nieje som rpivpravený čeliť výzvam Steam mám,CSKO(kupené) mám,Aktivita na fore snažím sa ked sa niečo deje nahlasovať,Skusenosti mám bol som admin aj na inom portály ktorý skrachoval,Aktivitu nabierem jak na BB tak aj na Fore čítam porušenia ostatných pravidiel čo ludia hlásia pozerám dema a hovorím si tento má pravu tento má AB tento nemá WH a tak čiže tá aktivita ide a ide.
Niečo o mne:
volám sa Marco, je mi 19 rokov 13.8.2015 mi bude 20, som z Trenčína male mesto na Slovensku,Pracujem ako automechanik, rád športujem- hlavne cyklistika,..
CSko hrávam už odmalička.Poslednej dobe cvičím BEat Box trenujem každý den . Na cs Som denne CCA 3 až 4 hodiny.
Podmienky:
- mám original hru STEAM_0:1:100111191 ,na steamu Graphic
- hrajem aktivne tieto servery: Basebuiler 1,2, hravam aj iné, ale tieto hrávam najćastejśie.
- čisty register :D - bany,.. na žiadnom servery nemam, nikdy som nepoužíval cheaty ani ostatné pomocky.
- cheaterov väćšinou hlásim cez steam tak že napišem niektorému z admin teamu.Točit dema viem,vždy jak niekoho natočím letí hned na forum či mám čas alebo nie.
Preeečo práve ja? :D
- Nejde mi o to aby som banoval atd.. idem mi o to aby hráči na servery mohli hrať v klude bez demencie a cheaterov.
- admin skúsenosti mám :)
- hrávam Basebuiler často.
moja nevyhoda: Nevýhoda? Hm.. asi žiadne.Nemám nevýhodu vždy ked ma niekto volá na server idem,som prispôsobivý človek.
Dúfam že sa mi to tento krát podarí :) .
Ahoj.
Prvné tvoje mínus je asi to,že prvá žiadosť sa ti ani nelockla a už si si podal druhú.
Tu sa to nerobí,väčšinou sa čaká 6 mesiacov,podla toho ako budeš pristupovať,či ťa to neodradí a podobne.
+aktivita
+vek ,ak neklameš
+niečo si už nahlasil
Vyjadril som sa aj ked to nie je moja sekcia,zatial ani pro ani proti,uvidime či ti to vydrží. Gl