Zobrazit normální verzi : CSko problém
Zdravím, mám taký problém. Zapnem csko všetko ide ako má. Prídem do hry ešte stále všetko okej ale začnem sa pohybovať prejdem pár krokov potom mi to sekne a vráti ma to o kúsok naspäť. Ping mám 17 FPS medzi 90 až 100. Skúšal som aj csko preinštalovať ale nepomohlo...
Přeinstaluj ovladače grafiky.
Zvládnem to aj keď som laik do počítačov? :D Poprípadne hodíš mi sem nejaký izy návod..
Zvládne to každý, napiš mi jakou máš grafickou kartu a operační systém (32/64).
Chvalitebny
28-07-15, 10:07
ahoj, není to těžký, musel jsem to taky včera dělat kvůli rozlišení, jaký máš win?, umím to asi nejvíc přes 10, ale není problém taky zkusit přes 7,8 + napiš tu grafiku :)
Kebyže dam obnovu systému nestačilo by len to?
Podle mě bude aktualizace ovladačů jednoduší. Je to jako když instaluješ hru, není čeho se bát.
Už je to urobené ale stále bez zmeny... Tak isto som urobil obnovu systému a bezozmeny...
Jakou máš grafickou kartu?
Pro informaci změř odezvu v příkazovém řádku.
ATI Mobility Radeon HD 5470 ; VRAM: 1GB
Kde nájdem to o com ty hovoríš? :D
To co jsem napsal je kravina, jaký máš operační systém?
Čus hele měl jsem kdysi stejný problem a vyřešil jsem to tak že jsem měl v kompu program který tomu všemu škodil. Zkus najít v pc něco ve stylu "IPBooster" nebo něco takového a odstranit + rr kompu.
momentálne mám win10
E: nič také nemám v pc bee a to +rr je čo? :D
Je mozme že ked mam aj Ping v pohode mozem mat nejaký problém s internetom?
Je mozme že ked mam aj Ping v pohode mozem mat nejaký problém s internetom?
ne, to bude problem s PC. resil bych to reinstalem woken a pak dalsi problemy bych resil potom
Tak to nevím fhackere .. a to rr kompu znamená jako že když odstraníš ten program tak resetovat pc.
Stahni si slimdriver nainstaluj a skenuj stim programem mam zkusenosti :-)