PDA

Zobrazit normální verzi : Žádost o práva na server AWP - PRIJATÝ



anakin_pok
04-11-15, 20:49
Zdravím všechny hráče a adminy, kteří se budou k mé žádosti vyjadřovat, i všechny ostatní.
Po nějakém čase jsem se rozhodl opět oslovit tuto komunitu s žádostí o udělení práv na server AWP. Jmenuji se Franta, bydlím v malém městě nedaleko Brna, je mi za dva měsíce 50 let. K mým koníčkům patří počítač a exotická zvířata, která chovám. Pracuji jako zástupce ředitele na jedné škole. Více bych o sobě zatím nepsal, myslím, že by to mohlo stačit.
O práva jsem se rozhodl požádat, protože bych se rád podílel na dodržování pravidel na serveru, se hrou CS mám docela dlouhé zkušenosti, baví mě hrát (docela dobrý relax po práci) a hlavně proto, že si myslím, že v mém věku a odehraném čase na Kotelně /AWP serveru (43d 04:33:13h) mám této komunitě co nabídnout. Navíc jsem na AWP serveru přítomen skoro každý den. Na AWP serveru hraji pod nickem Tom, STEAM_0:1:18447380. Jako plus ke své žádosti uvádím, že na jiné servery skoro nechodím, jsem věrný Kotelně a serveru AWP.
Ban jsem nikdy neměl. Admina jsem nikdy nedělal, ale jsem připraven se vše naučit.
Děkuji za zvážení mé žádosti.

Giussepe
04-11-15, 21:26
Právě jsem si přečetl první žádost od které uběhly zhruba 4 roky. Je celkem úctyhodné, že tě to stále baví a stále si věrný tomuhle portálu.
V první žádosti mám dojem, že jsem četl, že si nikde nikdy admin nebyl a byl ti vyčítán nedostatek zkušeností a že by klesla úroveň portálu. Hádám, že za tu dobu si jistě nějaké zkušenosti nabral, a pokud ne, tak ve zdejším admin teamu určitě můžeš něco pochytit, něčemu se přiučit a podobně. Navíc, v dnešní době je ta úroveň tak trochu někde jinde než tomu bývalo tenkrát.

Já jsem určitě PRO. Na awp serveru smrdíš stále a nevidím důvod proč bys admin být nemohl.

A jen tak pro zajímavost, mohl bych se zeptat, jaká exotická zvířata chováš?

anakin_pok
04-11-15, 21:29