PDA

Zobrazit normální verzi : Hráč Kotelny (1. štvrťrok 2016) nominácie od hráčov



Idea
02-02-16, 16:02
Tak by som zacal, nechcem nominovat ani hraca ani admina ako skor roBota, konkretne admina Koprakek, staci sa pozriet do banlistu a je asi jasne preco, banuje vsetko co vidi, je tu snad 25/7 a riesi vsetky servery, nejako stiha aj krvavy zivot.

Bager258
02-02-16, 16:23
Nominujem "Byznis"a - je to pohodak, banuje a pomaha

Del!k98
02-02-16, 17:03
Ja by som jednoznačne nominoval admina : Eust.

Keď sme sa prvý krát spoznali na furiene pred X rokmi, veľmi mi pomohol.
V tomto období nemá veľkú aktivitu, ale kedysi na furiene robil ako jediný poriadok + kopec banú, aktivita.
Naučil ma veľa vecí, pomohol mi, keď som bol začiatočník.
Keď som mu napisal na steam kvôli cheatrovi, tak dobehol hneď ako sa dalo.
Podľa mňa spravil pre kotelňu veľá dobrých vecí od kopec banu cheatru až po pomáhanie hráčom, ktorí mali problémy.

Paulie
02-02-16, 18:17
Dobrý den,
Nominoval bych: Mária

Proč? jde příkladem a vzorem hráčů znám ho nějaký ten pátek na serveru má slušné chování rád pomůže či poradí
Jak pomáhá? udělal si svůj YT channel, aby ukázal hráčům jak postavit kempy na serveru a důkladně to vysvětlil a udělal si s tím práci (na serveru BB).
Většina hráčů na BB, Furien nebo JailBreak ho respektuje, protože si ho získal dobrým chováním pomáháním apod.
Myslím si že tento člověk si to zaslouží víc než dost.
a toto je vše, děkuji za pozornost
Jestli jsem zde vše nenapsal můžete lidi doplnit ;) budu jen rád :)
Odkaz: http://csko.cz/forum/member.php?29925-Mario

CMBR
02-02-16, 18:42
Dobrý den,
Nominoval bych: Mária

Proč? jde příkladem a vzorem hráčů znám ho nějaký ten pátek na serveru má slušné chování rád pomůže či poradí
Jak pomáhá? udělal si svůj YT channel, aby ukázal hráčům jak postavit kempy na serveru a důkladně to vysvětlil a udělal si s tím práci (na serveru BB).