Přihlásit

Zobrazit normální verzi : Marco Crop Dust2 only

marcocrop
05-06-16, 15:22
Ahojte,
po dlhom rozhodovaní, som sa nakoniec rozhodol, že skúsim zažiadať o práva na serveroch Dust2 only, poprípade Mega Pub.
STEAM_0:0:113527481
http://stats.csko.cz/statsx/hlstats.php?mode=playerinfo&player=3585842
Nahraných mám na steame okolo 400 hodín, povedal by som že zo 399 bude na kotelni.

Prečo? No jeden z hlavných dôvodov je narastajúci počet cheaterov. Chcel by som posilniť váš tím, lebo viac krát sa stalo, že admini ani po treťom nahlásení vo hre (cez výkričník) neprišli, čo samozrejme chápem, že nie vždy majú čas. Ja mám volného času dosť, som vysokoškolák, študujem strojné inžinierstvo v Brne, času mám hojne pretože školu moc neriešim, tak trávim vela času práve na csku. V hraní nie som až tak dobrý ako k1x, ale celkom to ide, hlavne viem rozpoznať cheatera, čo si môžete všimnuť v mojich Hláseniach. Skúsenosti s adminovaním nemám, ale nieje problém, som velmi učenlivý.
Hrával som pod menami Marco Crop, Feel the Pain- na steame, a predtym na nonsteame ale to už si nespomeniem-_-

B!g 5m0k3
05-06-16, 15:32
Na admina sa nehodíš, zlepši správanie a skús to o pol roka.

Proti viz. chatlog.

Samco
11-06-16, 16:54
Chatlog katastrofálny, urážaš tam pomaly každého. Mám taký dojem, že tam pomaly nadávaš každému, kto sa len na teba pozrie.

PROTI

Koprakek
11-06-16, 17:31
Proti viz Samčo.

Zase :shifty:

marcocrop
13-06-16, 20:21
Ja by som len dodal :D že jasne že nadávam jeblým nonsteamerom, ktorí sú jasní, môžte pohladať v tom chatlogu o ktorom hovoríte, ludí na ktorych som nadaval, 90% z nich ma permy za wallhack, tak sorry že sa nechám uniesť keď má nejaký kokot cheaty :D to ma dokáže nasrať :D

Del!k98
13-07-16, 10:53
Proti viz. Samčo, toto spravanie na forku ti moc nepridá.

Awesome^.
13-07-16, 23:12